Η στρατηγική που θα μπορούσε να δώσει στη χώρα μας ανταγωνιστικό προβάδισμα τοποθετείται στο κέντρο του διεθνούς επιστημονικού ενδιαφέροντος για το τουριστικό αντικείμενο, μέσα από τον πρώτο τόμο της τριλογίας «Bridging Tourism Theory and Practice» - «Γεφυρώνοντας θεωρία και πρακτική στον τουρισμό» του οίκου Emerald.
Το κεφάλαιο επικεντρώνεται στην ανάγκη η επιθυμητή Εικόνα-στόχος για τον προορισμό Ελλάδα να κατευθύνει την επικοινωνία, το marketing αλλά και την ανάπτυξη του τουριστικών προϊόντων μέσα από τις δημόσιες και ιδιωτικές επενδύσεις. Υποστηρίζει την ανάγκη μεγάλης οργανωτικής αναδιάρθρωσης των θεσμών του τουρισμού σε εθνικό και περιφερειακό επίπεδο, τη δημιουργία σύγχρονων δομών, στελεχωμένων με επαγγελματίες έμπειρους στους τομείς του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας, οι οποίες θα διασφαλίζουν τη λειτουργική αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητα σε περιβάλλοντα ανταγωνιστικής αγοράς, καθώς και την εισαγωγή νέων πρακτικών συμμετοχής όλων των stakeholders του τουρισμού μέσω οργανωμένου δημόσιου διαλόγου, πρακτική που σήμερα η Κυβέρνηση προσπαθεί να καθιερώσει.
Στη νέα σειρά βιβλίων του οίκου Emerald, που στοχεύει στη σύγκλιση θεωρίας και πράξης στον τουρισμό, συμβάλλουν με κείμενά τους κορυφαίοι επαγγελματίες, ενώ την υπογράφουν διεθνώς αναγνωρισμένοι editors με σημαντική εμπειρία στον τουριστικό κλάδο. Τον πρώτο τόμο, που διακρίνεται για την υιοθέτηση μιας σφαιρικής και πολυτομεακής προσέγγισης στο τουριστικό branding και τιτλοφορείται «Tourism Branding: Communities in Action» - «Τουριστικό branding: Κοινότητες σε δράση», υπογράφουν οι Liping A. Cai, Καθηγητής Φιλοξενίας και Τουριστικής Διοίκησης στο Πανεπιστήμιο Purdue της Ιντιάνα (ΗΠΑ), ο William C. Gartner, Καθηγητής Εφαρμοσμένων Οικονομικών στο Πανεπιστήμιο της Μινεσότα (ΗΠΑ) και Διευθυντής του Ινστιτούτου Αναψυχής, Υπαίθρου και Τουρισμού στο Utah State University (ΗΠΑ) και η Ana María Munar, Αναπληρώτρια καθηγήτρια στο Κέντρο Διοίκησης Τουρισμού και Πολιτισμού στο Copenhagen Business School (Δανία).
Η σειρά των τριών βιβλίων πρόκειται να ολοκληρωθεί με την κυκλοφορία των δύο επόμενων τόμων, με τίτλους «Tourism in the Muslim World» - «Ο τουρισμός στο Μουσουλμανικό κόσμο» και «Tourism as an Instrument of Development: A case study» - «Ο τουρισμός σαν εργαλείο ανάπτυξης: Μια περιπτωσιολογική μελέτη».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr