Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
![Reporter.gr on Google News](/images/google%20news/reporter%20news%20300x100.png)
Το ποσοστό των μέσων αυτών επί της συνολικής δαπάνης είναι 7,51%, από 8,06% το 2008, 40,22% από 41,71%, 32,31% από 32,30% και 19,96% από 17,93% αντίστοιχα.
Αλλά και για το Δεκέμβριο μόνο, τα στοιχεία είναι απογοητευτικά. Η συνολική διαφημιστική δαπάνη μειώθηκε κατά 16,91% στα 219,1 εκατ. ευρώ.
Στο ραδιόφωνο σημειώθηκε η υψηλότερη πτώση, της τάξης του 32,75% στα 15,36 εκατ. ευρώ και ακολούθησαν τα περιοδικά με υποχώρηση 20,66% στα 95,5 εκατ. ευρώ, οι εφημερίδες με μείωση 16,82% στα 40 εκατ. ευρώ και η τηλεόραση με πτώση 5,74% στα 68,24 εκατ. ευρώ.
Το ποσοστό των μέσων αυτών επί της συνολικής δαπάνης ήταν τον Δεκέμβριο 7,01% από 8,66% το 2008, 43,58% από 45,64%, 18,26% από 18,24% και 31,15% από 27,45%, αντίστοιχα.