Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Το ποσοστό των μέσων αυτών επί της συνολικής δαπάνης είναι 7,51%, από 8,06% το 2008, 40,22% από 41,71%, 32,31% από 32,30% και 19,96% από 17,93% αντίστοιχα.
Αλλά και για το Δεκέμβριο μόνο, τα στοιχεία είναι απογοητευτικά. Η συνολική διαφημιστική δαπάνη μειώθηκε κατά 16,91% στα 219,1 εκατ. ευρώ.
Στο ραδιόφωνο σημειώθηκε η υψηλότερη πτώση, της τάξης του 32,75% στα 15,36 εκατ. ευρώ και ακολούθησαν τα περιοδικά με υποχώρηση 20,66% στα 95,5 εκατ. ευρώ, οι εφημερίδες με μείωση 16,82% στα 40 εκατ. ευρώ και η τηλεόραση με πτώση 5,74% στα 68,24 εκατ. ευρώ.
Το ποσοστό των μέσων αυτών επί της συνολικής δαπάνης ήταν τον Δεκέμβριο 7,01% από 8,66% το 2008, 43,58% από 45,64%, 18,26% από 18,24% και 31,15% από 27,45%, αντίστοιχα.