Σημειώνεται πως για πρώτη φορά ο αριθμός αισιόδοξων απαντήσεων υπερτερεί έναντι των απαισιόδοξων (ο δείκτης υπερβαίνει δηλαδή την τιμή των 100 μονάδων). Όπως παρατηρείται για πρώτη επίσης φορά, η τιμή του δείκτη CCI της Public Issue υπερέχει έναντι της τιμής του δείκτη ICS του Πανεπιστημίου του Michigan.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η διαφορά υπέρ του CCI αγγίζει τις 11 μονάδες, την στιγμή που η μέση διαφορά μεταξύ ICS και CCI (υπέρ του πρώτου) κυμαινόταν στις 16 περίπου μονάδες, κατά μέσο όρο, από τον Δεκέμβριο του 2007 μέχρι και τον Σεπτέμβριο του 2009.
Όπως προκύπτει από την ανάλυση, η εντυπωσιακή βελτίωση του καταναλωτικού κλίματος στηρίζεται αποκλειστικά στην βελτίωση των οικονομικών προσδοκιών που εκφέρουν οι καταναλωτές.
Δείτε εδώ αναλυτικά τα συμπεράσματα της έρευνας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr