Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
![Reporter.gr on Google News](/images/google%20news/reporter%20news%20300x100.png)
Όπως είχε προαναγγείλει το ΠΑΣΟΚ προεκλογικά, τα τέλη κυκλοφορίας θα πρέπει να συνδεθούν με τους ρύπους που εκπέμπει ένα όχημα και όχι μόνο με την ηλικία του. Σύμφωνα με την Πράξη Νομοθετικου Περιεχομένου της προηγούμενης κυβέρνησης τα τέλη κυκλοφορίας:
- στα καινούργια ΙΧ αυτοκίνητα (1η άδεια κυκλοφορίας από 1/1/2005) μειώνονται κατά 18 ευρώ, ενώ στα παλαιότερα αυξάνονται από 50 έως 150 ευρώ, ανάλογα με τη χρονιά που έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά ως καινούργια στην Ελλάδα.
- στα επαγγελματικά αυτοκίνητα, τα τέλη μειώνονται κατά 30% για τα οχήματα που έχουν κυκλοφορήσει μετά την 1/1/2005, ενώ αυξάνονται από 10% έως και 20% στα παλαιότερα.
Επιπλέον, στην Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, ορίζεται ότι σε ό,τι αφορά τον «πράσινο» δακτύλιο (θα ισχύσει στην Αθήνα από την 1η Σεπτεμβρίου 2011), τα αυτοκίνητα με υψηλές εκπομπές ρύπων (άνω της 15ετίας) θα έχουν κόκκινο σήμα κυκλοφορίας και δεν θα μπορούν να εισέρχονται.
Τα καινούργια (που εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγοτερο από 140 γραμμάρια/χιλιόμετρο) θα έχουν λευκό σήμα κυκλοφορίας και θα μπαίνουν ελεύθερα όλες τις μέρες, ενώ για τα υπόλοιπα θα εξακολουθήσει να ισχύει το σύστημα μονά-ζυγά.