Τα καθαρά Ι.Χ. θα έχουν μείωση τελών, ενώ στα πιο ρυπογόνα θα αυξηθούν από 50 έως 150 ευρώ. Το 2010 θα ισχύσουν τα νέα τέλη και αυτό σημαίνει ότι οι πολίτες θα τα πληρώσουν το Νοέμβριο και το Δεκέμβριο, δήλωσε ο υπουργός.
Επιπλέον, ανακοίνωσε πρόγραμμα απόσυρσης παλαιών αυτοκινήτων, με κίνητρα που θα θεσπιστούν, αλλά και κίνητρα για την αγορά καινούργιων Ι.Χ.
Σημειώνεται ότι από το Σεπτέμβριο του 2011 θα θεσπιστεί πράσινος δακτύλιος και τα αυτοκίνητα που έχουν χαμηλούς ρύπους από 140 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο και κάτω, θα κυκλοφορούν συνεχώς.
Για τα Ι.Χ. που κυκλοφόρησαν πριν το 1995, δεν θα επιτρέπεται η κυκλοφορία εντός του δακτυλίου τις ώρες που ισχύει, ενώ για τα ενδιάμεσα οχήματα, θα ισχύσει το μέτρο των μονών-ζυγών.
Ακόμη, ο υπουργός άφησε ανοικτό τον ενδεχόμενο να διευρυνθούν τα όρια του δακτυλίου, αλλά απέκλεισε κατηγορηματικά προτάσεις για επιβολή διοδίων στο κέντρο ή την κυκλοφορία πετρελαιοκίνητων Ι.Χ. Επεσήμανε, δε, ότι στόχος είναι να μειωθούν οι ρύποι κατά 25%-35% το 2012 και έως 60 το 2015.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr