Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
![Reporter.gr on Google News](/images/google%20news/reporter%20news%20300x100.png)
Η σχετική ρύθμιση, που κατατέθηκε στο νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών για τα καρτοκινητά και ψηφίστηκε την Τρίτη στο σύνολο του, οριζόταν να ισχύσει αμέσως μετά την ψήφισή της. Ωστόσο, ο υπουργός αποφάσισε ότι χρειάζεται να δοθεί ο χρόνος στην αγορά να προσαρμοστεί ομαλά στα νέα δεδομένα.
Αντιδράσεις
Η ψήφιση της ρύθμισης προκάλεσε τις επικρίσεις των κομμάτων της αντιπολίτευσης. Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ, Χρήστος Παπουτσής έκανε λόγο για «σκανδαλώδη» και «φωτογραφική» τροπολογία που αφορά μια και μόνο εταιρία και για «δημιουργία μονοπωλίου».
Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΛΑΟΣ Αστέριος Ροντούλης χαρακτήρισε την τροπολογία «απαράδεκτη».
Σε κοινή ανακοίνωση των ασφαλιστικών εταιριών του κλάδου οδικής βοήθειας SBAI MONDIAL ASSISTANCE, INTERAMERICAN ΟΔΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ, MAPFRE ASISTENCIA, INTER PARTNER ASSISTANCE και EUROP ASSISTANCE, αναφερόταν, μεταξύ άλλων, ότι πρόκειται για «σκανδαλώδη ρύθμιση, η οποία έρχεται αιφνιδιαστικά προς άμεση ψήφιση χωρίς να έχει προηγηθεί διαβούλευση ούτε καν ενημέρωση των άμεσα θιγομένων ασφαλιστικών επιχειρήσεων και συνεργατών, προωθούνται χωρίς κανένα πρόσχημα συγκεκριμένα συμφέροντα, δημιουργώντας μονοπώλιο σε αντίθεση με τις οδηγίες της ΕΕ και τις εξαγγελίες της κυβέρνησης για άμεση κατάργηση των κλειστών επαγγελμάτων.»
«Πέραν της προφανούς παρανομίας λόγω της ενσωμάτωσης της εν λόγω τροπολογίας σε άσχετο σχέδιο νόμου, η συγκεκριμένη διάταξη εισάγει ρυθμίσεις ευθέως αντιβαίνουσες στην ευρωπαϊκή και εθνική ασφαλιστική νομοθεσία, οι οποίες είναι επιβεβλημένο να αποσυρθούν πριν οδηγήσουν σε μια ακόμη καταδίκη του ελληνικού κράτους από τα ευρωπαϊκά δικαστήρια.»
»Είναι χαρακτηριστικό ότι πριν στεγνώσει το μελάνι του νόμου προωθήθηκε τροπολογία, η οποία ανατρέπει εκ νέου το πλαίσιο λειτουργίας των ασφαλιστικών εταιρειών οδικής βοήθειας και των συνεργατών τους χωρίς κανένα επιπρόσθετο όφελος για τον τελικό καταναλωτή, ευνοώντας συγκεκριμένη μη ασφαλιστική εταιρεία του κλάδου οδικής βοήθειας» αναφέρεται στην κοινή ανακοίνωσ των εταιριών.»
Κοινοτική οδηγία
Απαντώντας στις επικρίσεις, τόσο ο υπουργός Ανάπτυξης όσο και ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ Αν.Καραμάρίος, ανέφεραν ότι πρόκειται για συμμόρφωση με κοινοτική οδηγία και απέρριψαν κατηγορηματικά το ενδεχόμενο να διαμορφωθεί μονοπώλιο στην αγορά.