Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
![Reporter.gr on Google News](/images/google%20news/reporter%20news%20300x100.png)
Στην πλήρη ανάπτυξή του το Παρτηρητήριο Τιμών θα αφορά τρόφιμα - ποτά (είδη σούπερ μάρκετ, λαϊκών αγορών, ιχθυοπωλείων κ.λπ.), βιομηχανικά είδη (καύσιμα, ορυκτέλαια, σχολικά είδη, ανταλλακτικά, καλλυντικά) καθώς και υπηρεσίες (ιδιωτικά σχολεία, χώρους στάθμευσης, συνεργεία, ασφαλιστικές).
Στην πρώτη φάση αφορά μόνο σε 160 προϊόντα με κωδικούς σούπερ μάρκετ και οι καταναλωτές θα μπορούν αν ενημερώνονται μέσω Διαδικτύου, ενώ μέχρι το Σεπτέμβριο υπολογίζεται να έχουν εγκατασταθεί και τα infokiosks (ειδικά ηλεκτρονικά μηχανήματα ενημέρωσης) με διαδραστικές επιφάνειες τα οποία θα τοποθετηθούν σε κεντρικά εμπορικά σημεία.
Σε πρώτη φάση θα τοποθετηθούν 10 σε όλη τη χώρα (5 στην Αθήνα και 5 στην υπόλοιπη Ελλάδα), με προοπτική στο μέλλον να τοποθετηθούν περισσότερα. Η εμβέλεια δράσης του Παρατηρητηρίου θα καλύπτει το σύνολο της χώρας, αλλά σε πρώτη φάση θα ξεκινήσει από Αθήνα Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα και Ηράκλειο.
Η τιμοληψία θα γίνεται από τιμολήπτες της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή και από τις νομαρχίες, ενώ στη δεύτερη φάση στόχος είναι να υπογραφεί ένα μνημόνιο συνεργασίας με τις επιχειρήσεις ώστε χωρίς τη βοήθεια των τιμοληπτών και μόνο με ενημέρωση από τα ίδια τα σούπερ μάρκετ και άλλες επιχειρήσεις για τις τιμές λιανικής να εισέρχονται τα δεδομένα στο δίκτυο.