Μια δήλωση που τονίζει ότι ενώ η Ελλάδα αποτελεί ένα αριστούργημα, είναι μια χώρα προσιτή σε όλο τον κόσμο για να τη ζήσει και να την απολαύσει. Προβάλλοντας τις αξίες της χώρας ταυτόχρονα με την οικονομικότητα, η επικοινωνία πετυχαίνει την ισορροπία ποιότητας-τιμής που αποζητούν οι δυνητικοί επισκέπτες», επισημαίνει το υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης.
Από σχεδιαστική άποψη, οι διαφημίσεις του ΕΟΤ δανείζονται μοτίβα από το ελληνικό ακροκέραμο και χρησιμοποιούν τη γλώσσα του συμβολισμού για να απεικονίσουν το δελφίνι, την ελιά, τον αμφορέα και το σταυρό.
Στον Τύπο, η καμπάνια παρουσιάζει ειδυλλιακές εικόνες της Ελλάδας, που εκφράζουν τους άξονες: Ήλιος και Θάλασσα, Πολιτιστικός Τουρισμός, Θαλάσσιος Τουρισμός, Περιηγητικός Τουρισμός, Τουρισμός Υγείας και Ευεξίας, Θρησκευτικός Τουρισμός, Γαστρονομία, Συνεδριακός Τουρισμός, Τουρισμός Πόλεων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr