Σύμφωνα με δημοσιεύματα του Τύπου, ο Φ.Μανούσης φέρεται να παρομοίασε τις άγονες γραμμές με «ζούγκλα» στην οποία «αν δεν δώσεις χρήματα δεν παίρνεις δουλειά». Δεν προσκόμισε στην Επιτροπή νέα στοιχεία για την υπόθεση, αλλά επέμεινε στις καταγγελίες του περί εκβιασμού εκ μέρους του συνεργάτη του Αρ.Παυλίδη και μίλησε με λεπτομέρειες για «στημένους διαγωνισμούς» που προκήρυττε το ΥΕΝ.
Ειδικότερα, φέρεται να αναφέρθηκε σε «παράνομη» κατακύρωση της γραμμής Καβάλα - Λήμνος - Σάμος σε ανταγωνιστή του. Η γραμμή, φέρεται να υποστήριξε ο κ. Μανούσης, δεν ανετέθη στον ίδιο, αν και τα πλοία του ήταν μικρότερης ηλικίας από το «Πηνελόπη», το οποίο ανήκε σε off shore εταιρεία συμφερόντων του Αλ.Αγούδημου και δεν έπρεπε να γίνει δεκτή η προσφορά της επειδή το σκάφος είχε σημαία Μπαχαμών που άλλαξε μετά την ανάθεση.
Ο εφοπλιστής φέρεται να υποστήριξε ότι ο συνεργάτης του πρώην υπουργού Αιγαίου του είχε πει σχετικά ότι«ο Αγούδημος μας επιτρέπει να συμπληρώνουμε οι ίδιοι το ποσό στις επιταγές που μας δίνει».
Επιπλέον, σε κάποιο σημείο της κατάθεσής του, ο κ. Μανούσης φέρεται να έκανε γνωστό ότι έχει καταρρεύσει οικονομικά και πως προτίθεται να εγκαταλείψει την ακτοπλοΐα και να παραχωρήσει τα πλοία του στους εργαζομένους.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr