Η πτώση επικεντρώθηκε κυρίως στο διαμετακομιστικό φορτίο και όχι στα εγχώρια προϊόντα, τα οποία παρουσίασαν κερδοφόρα αποτελέσματα.
Οι γεωπολιτικές εξελίξεις στην Ερυθρά Θάλασσα, από τις συνεχιζόμενες επιθέσεις των Χούθι κατά εμπορικών πλοίων, συνεχίζουν να προκαλούν αναταράξεις στη διακίνηση φορτίων διεθνώς, αφού όλα σχεδόν τα πλοία εμπορευματοκιβωτίων που κατευθύνονται στην Ευρώπη επιλέγουν πλέον τον περίπλου της Αφρικής με αλλαγές στα δρομολόγια τους.
Η Cosco ανέφερε ότι τον Αύγουστο του 2024 διακινήθηκαν συνολικά 393 χιλιάδες teu από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ που διαχειρίζεται ο τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά, έναντι 410 χιλιάδων τον ίδιο μήνα του 2023, σημειώνοντας πτώση 4,3%.
Τον Ιανουάριο-Αύγουστο 2024, η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ μειώθηκε κατά 10,7% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2023.
Συνολικά, διακινήθηκαν 2,72 εκατ. teu το οκτάμηνο του τρέχοντος έτους, έναντι 3,046 εκατ. teu την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η κίνηση ξεπέρασε τα 50.000 κοντέινερ στην προβλήτα Ι τον Αύγουστο, ενώ έφτασε τα 360.000 teu τον Ιανουάριο-Αύγουστο.
Στα 36 λιμάνια που ελέγχονται από την Cosco Shipping Ports (μέλος του Cosco Shipping Group), η κίνηση αυξήθηκε τον Αύγουστο κατά 6,6%, (9,909 εκατ. teu έναντι 9,259 εκατ. teu τον ίδιο μήνα του 2023).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr