Η ένωση υποστηρίζει ότι τα κινεζικής κατασκευής πλοία αποτελούν σημαντική στρατηγική και ηθική απειλή για τις καναδικές βιομηχανίες και την εθνική ασφάλεια της χώρας, επισημαίνοντας ότι το δόγμα της κινεζικής ναυπηγικής βιομηχανίας περί «Πολιτικής-Στρατιωτικής Σύντηξης», μέσο του οποίου επιδοτούνται οι εξαγωγές εμπορικών πλοίων για να ενισχύονται οι στρατιωτικές υποδομές της Κίνας.
Η ένωση ισχυρίζεται ότι τα κινεζικά ναυπηγεία που παράγουν εμπορικά πλοία κατασκευάζουν επίσης πολεμικά πλοία για το κινεζικό ναυτικό, συμβάλλοντας στην επέκτασή του και στις πιθανές προκλήσεις για τα καναδικά συμφέροντα, συμπεριλαμβανομένων των υδάτων της Αρκτικής.
Επίσης η ένωση εκφράζει και την αντίθεση της με την πρόσφατη απόφαση της καναδικής κρατικής εταιρείας Marine Atlantic, να ναυλώσει πλοίο που κατασκευάστηκε στην Κίνα για την κάλυψη αναγκών στην ακτή του Ατλαντικού του Καναδά.
Η CMISA περιγράφει τη συμφωνία ως μια «σύνθετη δομή μίσθωσης» που «εμφανίζεται σχεδιασμένη να αποφεύγει τον δημόσιο έλεγχο και τις ηθικές ανησυχίες».
«Συνιστούμε», επισημαίνει η Ένωση, την επιβολή 100% πρόσθετου φόρου σε όλα τα πλοία κινεζικής ναυπήγησης που εισάγονται στον Καναδά και απαιτούμε σαφή απαγόρευση σε οποιαδήποτε κρατική οντότητα ή εταιρεία της Κοινοπολιτείας να αποκτά ή να ναυλώνει πλοία κινεζικής κατασκευής», δήλωσε εκπρόσωπος της.
Η Ένωση υποστηρίζει ότι αυτά τα μέτρα είναι απαραίτητα για την προστασία των καναδικών βιομηχανιών, της εθνικής ασφάλειας και τη διασφάλιση της συνέπειας με τη δέσμευση του Καναδά στα ανθρώπινα δικαιώματα και τις ηθικές επιχειρηματικές πρακτικές.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr