Στην έκθεση αποτελεσμάτων του δεύτερου τριμήνου, η εισηγμένη στη Νέα Υόρκη εταιρεία επιβεβαίωσε τις αναφορές των μεσιτών σχετικά με τη συμφωνία για το Oracle, κατασκευής 2009.
Ενώ οι πηγές της S&P κάνουν λόγο για εταιρεία βιετναμέζικων συμφερόντων και για τιμή 12,5 εκατ. δολάρια, η Costamare δεν αποκάλυψε τον αγοραστή, αλλά δήλωσε ότι η πώληση του πλοίου χωρητικότητας 58.018 dwt θα αποφέρει περίπου 4 εκατ. δολάρια σε καθαρά έσοδα, όταν η συναλλαγή κλείσει, το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Εν τω μεταξύ, η εταιρεία υπό την ηγεσία του Κωνσταντίνου Κωνσταντακόπουλου, η οποία κατέγραψε κέρδη 91 εκατ. δολαρίων το δεύτερο τρίμηνο, γνωστοποίησε επτά νέες ναυλώσεις boxship, εκ των οποίων οι έξι σε προθεσμιακή βάση, για ελάχιστη περίοδο δύο έως τριών ετών, με έσοδα που εκτιμώνται στα 224 εκατ. δολάρια.
Η απασχόληση του στόλου των containerships της Costamare ανέρχεται στο 100% και 88% για το 2024 και το 2025, αντίστοιχα. Τα συνολικά συμβολαιοποιημένα έσοδα ανέρχονται σε 2,4 δισ. δολάρια με υπολειπόμενη διάρκεια χρονοναύλωσης 3,5 έτη.
Στον τομέα της μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου, η εταιρεία επιβεβαίωσε την προσθήκη δύο πλοίων capesize κατασκευής 2012 και την εξασφάλιση περισσότερων από 25 συμφωνιών ναύλωσης για τα ιδιόκτητα bulkers της από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του πρώτου τριμήνου μέχρι σήμερα.
Η Costamare εισήλθε στον τομέα του ξηρού φορτίου το 2021 και πλέον, κατέχει 38 bulkers με χωρητικότητα περίπου 2,83 εκατ. dwt, συμπεριλαμβανομένου του supramax που συμφωνήθηκε προς πώληση. Η εταιρεία διαθέτει, επίσης, μια εμπορική πλατφόρμα 54 πλοίων που αποτελείται από newcastlemaxes, capes και kamsarmaxes.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr