Στόχος της Samsung είναι η εταιρία μεταφορών ΗΜΜ η οποία, σύμφωνα με την αγωγή, από τα μέσα του 2020 άρχισε να μην ανταποκρίνεται στις συμβατικές υποχρεώσεις της στις χερσαίες μεταφορές.
Στην αναφορά που υπέβαλλε η Samsung προς την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Μεταφορών των ΗΠΑ ισχυρίζεται ότι κατά την περίοδο εκείνη η HMM εφάρμοσε έναν μεγάλο αριθμό μη συμβατικών ενεργειών που οδήγησαν σε υπέρμετρες χρεώσεις οι οποίες ανέρχονται σε εκατομμύρια δολάρια.
Συγκεκριμένα η Samsung ισχυρίζεται, ότι η HMM περιόρισε ή απέρριψε επιστροφές, υποστηρίζοντας ότι τα λιμάνια αντιμετώπιζαν προβλήματα συμφόρεσης ενώ την ίδια ώρα άρχισε να επιβαρύνει με νέες χρεώσεις την υπηρεσία door to door χωρίς όμως να μπορεί να υποστηρίξει την εν λόγω υπηρεσία σε τουλάχιστον 96.000 περιπτώσεις.
Σε παρόμοια καταγγελία κατά της κινεζικής εταιρείας COSCO, η Samsung ισχυρίζεται ότι ο μεταφορέας, αφού συμφώνησε να διερευνήσει τις καταγγελίες της, τελικά πέρασαν αρκετοί μήνες, κατά την διάρκεια των οποίων δεν σημειώθηκε καμιά σημαντική πρόοδος επίλυσης των διαφορών.
Αναφορικά με την COSCO η Samsung υποστηρίζει ότι εκ του αποτελέσματος φαίνεται ότι η κινεζική εταιρία δεν ήθελε ή δεν μπορούσε να δικαιολογήσει τις χρεώσεις.
Η επόμενη μεταφορική εταιρία κατά της οποίας κινήθηκε η Samsung είναι η Zim Lines, η οποία - όπως υποστηρίζει στην αναφορά της – όχι μόνο δεν ανταποκρίθηκε στο αίτημα για ελέγχους αλλά προχώρησε και σε αντίποινα.
Απομένει να αποφασίσει η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Μεταφορών των ΗΠΑ αν θα ερευνήσει περαιτέρω τις καταγγελίες της Samsung ή θα επιδιώξει διακανονισμούς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr