Ειδικότερα, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ:
Η Δύναμη του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου τον μήνα Ιανουάριο 2024, σε σύγκριση με την αντίστοιχη Δύναμη του Ιανουαρίου 2023, παρουσίασε μείωση κατά 0,2%. Μείωση κατά 0,5% σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2023 προς το 2022.
Η Ολική Χωρητικότητα του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου, από πλοία 100 ΚΟΧ και άνω, παρουσίασε μείωση κατά 4,1% τον μήνα Ιανουάριο 2024 σε σύγκριση με την αντίστοιχη χωρητικότητα Ιανουαρίου 2023. Μείωση 4,1% είχε σημειωθεί και κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2023 προς το 2022.
Με δεύτερη έκθεσή της, η ΕΛΣΤΑΤ ανακοίνωσε επίσης τα στοιχεία αναφορικά με τα αργούντα εμπορικά πλοία 100 ΚΟΧ (Κόροι Ολικής Χωρητικότητας) και άνω σε ελληνικούς λιμένες.
Αναλυτικότερα:
Τα πλοία τα οποία κατά τον Δεκέμβριο του έτους 2023 βρίσκονταν σε κατάσταση αργίας ανήλθαν σε 37 εκ των οποίων 18 είχαν ελληνική σημαία και 19 ξένη.
Ο συνολικός αριθμός των αργούντων πλοίων μειώθηκε κατά 28,8% και η ολική χωρητικότητά τους μειώθηκε κατά 24,5%, κατά τον μήνα Δεκέμβριο του έτους 2023 σε σχέση με τον Δεκέμβριο του έτους 2022. Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2022 προς το 2021, είχε παρατηρηθεί μείωση στον αριθμό των αργούντων πλοίων κατά 10,3% και μείωση της ολικής χωρητικότητάς τους κατά 24,9%.
Ο αριθμός των αργούντων πλοίων 100 ΚΟΧ και άνω, με ελληνική σημαία σε λιμένες του εσωτερικού μειώθηκε κατά 14,3% και η ολική χωρητικότητά τους μειώθηκε κατά 5,3% κατά τον μήνα Δεκέμβριο του έτους 2023 σε σχέση με τον Δεκέμβριο του έτους 2022. Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2022 προς το 2021, είχε παρατηρηθεί μείωση του αριθμού των αργούντων πλοίων με ελληνική σημαία κατά 4,5% και μείωση της ολικής χωρητικότητάς τους κατά 50,8%.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr