Η ελληνική πλοιοκτήτρια εταιρεία με έδρα το Μονακό θα παραδώσει το post-panamax Panayiota K, κατασκευής 2010, τον Απρίλιο, για 20,45 εκατ. δολάρια, και το κατά ένα χρόνο (περίπου) νεότερο panamax Paraskevi 2 τον Ιούλιο, για 20,3 εκατ. δολάρια.
Τον Φεβρουάριο, η Safe Bulkers, που μετρά περισσότερα από 40 πλοία στον στόλο της, πούλησε ένα από τα δύο παλαιότερα πλοία της, το Maritsa, κατασκευής 2005, χωρητικότητας 76.000 dwt, για 12,2 εκατ. δολάρια, ενώ τον Ιανουάριο είχε υπογράψει συμφωνία για ένα νεότευκτο kamsarmax στην Ιαπωνία.
«Μετά τις πρόσφατες παραγγελίες νεότευκτων πλοίων, στο πλαίσιο της στρατηγικής μας για την ανανέωση του στόλου μας, πουλήσαμε αυτά τα δύο πλοία στο βελτιωμένο περιβάλλον της αγοράς μεταχειρισμένων», δήλωσε ο Λουκάς Μπαρμπαρής, πρόεδρος της Safe Bulkers.
Οι τιμές ορισμένων μεταχειρισμένων bulkers βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα, τα οποία δεν έχουν παρατηρηθεί εδώ και περισσότερο από μια δεκαετία, με τους πλοιοκτήτες να ανταγωνίζονται για τη διαθέσιμη χωρητικότητα. Σύμφωνα με την Clarksons Research, ο δείκτης τιμών των μεταχειρισμένων πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου βρίσκεται κοντά στο μέγιστο επίπεδο μετά τη χρηματοπιστωτική κρίση.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr