Η Platts, μέρος της S&P Global Commodity Insights, στις 7 Φεβρουαρίου υπολόγισε τον ναύλο για τη διαδρομή «Τερματικός σταθμός Caspian Pipeline Consortium-Άπω Ανατολή,» μέσω της διώρυγας του Σουέζ, με φορτίο 135 χιλ. τόνους, σε 7,5 εκατ. Δολάρια. Πρόκειται για το υψηλότερο επίπεδο των τελευταίων (σχεδόν) 10 μηνών, αφού ο ναύλος για τη διαδρομή είχε διαμορφωθεί κατά μέσο όρο στα 6,4 εκατ. δολάρια τον Ιανουάριο.
Οι ναυλομεσίτες δυσκολεύονταν να εκτιμήσουν την τιμή για τα δρομολόγια CPC-East Suezmax από την έναρξη της κρίσης στην Ερυθρά Θάλασσα, όμως η S&P Global δήλωσε ότι η αγορά τελικά σταθεροποιήθηκε σε υψηλότερα επίπεδα, αφού, όπως αναφέρει, στις 5 Φεβρουαρίου, ένα φορτίο 130 χιλ. τόνων που θα ακολουθούσε τη διαδρομή Λιβύη-Νινγκμπό είχε διακανονιστεί στο ποσό των 6,5 εκατ. Δολαρίων, για κίνηση μέσω της διώρυγας του Σουέζ.
Το ασφάλιστρο για ένα ταξίδι CPC-East Suezmax είναι συνήθως 1 εκατ. δολάρια πάνω από το κόστος μίσθωσης ενός ταξιδιού Med-East Suezmax, σύμφωνα με την S&P Global.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr