Μιλώντας στο ετήσιο Gala Dinner του Economist που διεξάγεται στην Αθήνα, η κ. Φράγκου μίλησε για νέες δυνατότητες μεταφοράς και αποθήκευσης LNG, τονίζοντας ότι μέσω έργων επαναεροποίησης η ικανότητα εισαγωγής LNG το 2024 θα έχει αυξηθεί κατά περισσότερο από 30% σε σύγκριση με το 2021.
Διαχειρίσιμες χαρακτήρισε τις επιπτώσεις από τις επιπλοκές που σημειώνονται στις θαλάσσιες μεταφορές, λόγω των επιθέσεων από τους αντάρτες Χούθι της Υεμένης, παρότι συνεπάγονται κατά 30% μεγαλύτερα ταξίδια των πλοίων, με διαδρομές γύρω από την Αφρική.
Οι νέες τεχνολογίες δεν είναι ακόμη εδώ, ανέφερε χαρακτηριστικά ως προς τον ρόλο τους στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής από τη σκοπιά της ναυτιλίας.
«Όσο θα βελτιώνονται, τόσο θα αυξάνονται και οι ευκαιρίες, είμαστε ακόμη σε ένα πρώιμο στάδιο», σημείωσε η κ. Φράγκου.
Επιπτώσεις που δεν έχουμε ξαναδεί μετά τον Β’ Π.Π.
Για γεωπολιτικές εξελίξεις με επιπτώσεις που δεν έχουμε ξαναδεί μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο στο διεθνές εμπόριο έκανε λόγο ο διευθύνων σύμβουλος της Capital Product Partners Γεράσιμος Καλογηράτος από το βήμα του ετήσιου Gala Dinner του Economist, υπογραμμίζοντας ότι αυτό φέρνει τη διεθνή κοινότητα αντιμέτωπη με την ανάγκη να ληφθούν όλα τα αναγκαία μέτρα για να εξασφαλιστεί η ελεύθερη ναυσιπλοΐα, ιδίως σε μία περίοδο ευαίσθητη για τη διαμόρφωση των προσδοκιών για τον πληθωρισμό.
Παράλληλα, ο κ. Καλογηράτος υπογράμμισε τη συμβολή της ναυτιλίας στην πράσινη μετάβαση, τόσο μέσα από τη συμβολή της στη μεταφορά καυσίμων με μικρότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα όπως το LNG αλλά προοπτικά και «πράσινων καυσίμων», αλλά και μέσα από τεχνολογικές καινοτομίες, που τώρα δοκιμάζονται στον στόχο μιας «πράσινης» ναυτιλίας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr