Όλα τα πλοία της Maersk που επρόκειτο να διέλθουν από την περιοχή θα πλεύσουν τώρα νότια, γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας, προσθέτοντας ~ 10 ημέρες στους χρόνους ταξιδιού και αυξάνοντας το κόστος.
Η ανακοίνωση της Maersk δείχνει ότι θεωρεί τη ναυτική απάντηση από τις δυτικές χώρες στις επιθέσεις των Χούθι ως ανεπαρκή για την ασφάλεια της περιοχής.
Η Διώρυγα του Σουέζ χρησιμοποιείται από περίπου το ένα τρίτο του παγκόσμιου φορτίου πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και η ανακατεύθυνση πλοίων γύρω από το νότιο άκρο της Αφρικής αναμένεται να κοστίσει έως και 1 εκατομμύριο δολάρια επιπλέον καύσιμα για κάθε ταξίδι μετ' επιστροφής μεταξύ Ασίας και Βόρειας Ευρώπης.
Οι μετοχές της Maersk και της ναυτιλιακής εταιρείας Hapag-Lloyd αυξήθηκαν κατά 19% και 34% αντίστοιχα τις τελευταίες τρεις εβδομάδες, καθώς οι τιμές spot για τη ναυτιλία έχουν εκτοξευθεί στα ύψη .
Ωστόσο, οι αντιδράσεις στις τιμές των μετοχών πιθανότατα είναι υπερβολικές, σύμφωνα με τη Megha Mandavis της στήλης The Wall Street Journal Heard On The Street, καθώς θεωρεί ότι το σημείο συμφόρησης - αν και είναι πραγματικό - θα υποχωρήσει ξανά σύντομα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr