Στόχος της νέας ψηφιακής υπηρεσίας είναι η ταχύτερη και καλύτερη εξυπηρέτηση των ναυτικών, η αποσυμφόρηση των υπηρεσιών και η αμφίδρομη εξοικονόμηση πόρων και χρόνου για τους συναλλασσόμενους και τους υπαλλήλους.
Η πλατφόρμα σχεδιάστηκε από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, στα πρότυπα των αντίστοιχων υπηρεσιών myDeskLive, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Ναυτικής Εργασίας.
Οι υπηρεσίες που παρέχονται μέσω του myNAFTILIAlive είναι για:
- Χορήγηση Ναυτικού Φυλλαδίου (αρχική ή αντιγράφου)
- Επαναπογραφή ναυτικού ή άλλη σχετική με την απογραφή ναυτικών υπηρεσία
- Επικύρωση θαλάσσιας υπηρεσίας σε πλοία με ελληνική σημαία
- Καταχώριση θαλάσσιας υπηρεσίας σε πλοία με ξένη σημαία, συμβεβλημένα με το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο (Ν.Α.Τ.)
Οι ενδιαφερόμενοι εισέρχονται στην πλατφόρμα με τους κωδικούς Taxisnet είτε μέσω του gov.gr επιλέγοντας στην κατηγορία «Πολίτης και Καθημερινότητα» την «Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών» και ακολούθως το «Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε υπηρεσίες του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής», είτε απευθείας στο https://mynaftilia.live.gov.gr.
Σημειώνεται ότι τα ψηφιακά ραντεβού μπορούν να προγραμματιστούν και από τρίτα πρόσωπα, ωστόσο στο ραντεβού απαιτείται αυτοπρόσωπη παρουσία του ενδιαφερομένου.
Στη σημερινή συνάντηση παραβρέθηκαν οι υπουργοί Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κωνσταντίνος Κυρανάκης, οι γγ Ναυτιλίας & Λιμένων Ευάγγελος Κυριαζόπουλος και Πληροφοριακών Συστημάτων & Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημοσθένης Αναγνωστόπουλος και η στρατιωτική ηγεσία του Λιμενικού Σώματος.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr