Συγκεκριμένα:
- Στο εξάμηνο σημείωσε κέρδη και κέρδη ανα μετοχή 24 εκατ. δολάρια και 0,5 δολάρια αντίστοιχα.
- Προσαρμοσμένα κέρδη 12,4 εκατ. δολάρια και προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή 0,18 δολάρια
- Προσαρμοσμένα EBITDA 46,6 εκατ. δολάρια
Στο τρίμηνο κατάγραψε
- Κέρδη 14,4 εκατ. δολάρια και 0,31 δολάρια ανά μετοχή
- Προσαρμοσμένα κέρδη 5,8 εκατ. δολάρια και προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή 0,08 δολάρια
- Προσαρμοσμένα EBITDA 23 εκατ. δολάρια.
Όπως σχολίασε ο CEO της ναυτιλιακής «υπάρχει ικανοποίηση για τα οικονομικά αποτελέσματα».
Όπως είπε και τα 6 πλοία μεταφοράς LNG του στόλου βρίσκονται κάτω από μακροχρόνιες ναυλώσεις με μεγάλες εταιρείες αερίου για τα επόμενα 7,4 χρόνια κατά μέσο όρο.
«Πιστοί στη στρατηγική μας να ναυλώνουμε για πολλά συναπτά έτη τα πλοία μας με διεθνείς εταιρείες ενέργειας, είμαστε ακόμα ευχαριστημένοι με τις νέες μακροχρόνιες ναυλώσεις για τα πλοία Clean Energy και Arctic Aurora με τη Rio Grande LNG για περίοδο 2 και επτά ετών αντίστοιχα.
Αυτές οι ναυλώσεις αύξησαν το εκτιμώμενο συμβατικό ανεκτέλεστο έσοδο, το οποίο υπολογίζεται σε 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια από τις 14 Σεπτεμβρίου 2023.
Ο στόλος της εταιρείας θα είναι ναυλωμένος 100% μέχρι το τέλος του 2027».
Συμπληρώνεται ακόμα, ότι «πιστεύουμε πως η αυξανόμενη αίσθηση της αγοράς ότι το LNG είναι απαραίτητο καύσιμο για τη διαχείριση των παγκόσμιων εκπομπών, καθώς και για τη διασφάλιση της ενεργειακής ασφάλειας, θα συνεχίσει να δημιουργεί ζήτηση για μεταφορά LNG μακροπρόθεσμα».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr