Aναλυτικά για το εξάμηνο:
- Τα έσοδα ανήλθαν σε 124,5 εκατ. δολάρια, σημειώνοντας αύξηση κατά 108,0 εκατ. δολάρια ή 654,5%, συγκριτικά με έσοδα 16,5 εκατ. δολαρίων για το αντίστοιχο εξάμηνο του 2022, κυρίως λόγω της αύξησης του μέσου αριθμού των πλοίων της εταιρείας και των βελτιωμένων συνθηκών της αγοράς που οδήγησαν σε υψηλότερους ναύλους, κυρίως στην αγορά spot δεξαμενόπλοιων.
- Τα κέρδη έφτασαν τα 52.550.587 εκατ. δολάρια από 304.101 δολάρια το α' εξάμηνο του 2022 σημειώνοντας αστρονομική αύξηση ύψους 22.500% ( κέρδος ανά μετοχή 3,17 δολάρια).
Για το β' τρίμηνο
- Έσοδα ύψους $59,0 εκατ. το β’ τρίμηνο αυξημένα κατά $47,7 εκατ. ή 422,1% σε σχέση με το β’ τρίμηνο του 2022.
- Καθαρά κέρδη $16,8 εκατ. το β’ τρίμηνο αυξημένα κατά $16,7 εκατ. σε σχέση με το β’ τρίμηνο του 2022.
- Προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη ύψους $26,6 εκατ. αυξημένα κατά $26,5 εκατ. σε σύγκριση με το β’ τρίμηνο του 2022 ή 26.500%.
- Προσαρμοσμένο EBITDA ύψους $30,8 εκατ. αυξημένο κατά $27,8 εκατ. ή 926,7% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο.
- Ταμειακά διαθέσιμα και ταμειακά ισοδύναμα, συμπεριλαμβανομένων των προθεσμιακών καταθέσεων ύψους $98,6 εκατ. στις 30 Ιουνίου 2023 – ένα ισχυρό ταμειακό υπόλοιπο παρά τη χρησιμοποίηση εντός του β’ τριμήνου 23′ ποσού $45,9 εκατ. για την αποπληρωμή όλων των εκκρεμών δανείων.
- Στις 30 Ιουνίου 2023 η εταιρεία έχει μηδενικό χρέος στον ισολογισμό της.
Επιπλέον τα δύο από τα τέσσερα πλοία τύπου Handysize αποσχίστηκαν στη spin-off C3is Inc. στις 21 Ιουνίου 2023.
Να σημειωθεί ότι η Imperial Petroleum διατηρεί συμμετοχή στην C3is Inc. μέσω της ιδιοκτησίας 600.000 μετατρέψιμων προνομιούχων μετοχών της C3is Inc. κλάσης Α, ενώ τον Ιούλιο του 2023, η εταιρεία πούλησε δεξαμενόπλοιο Aframax στην C3is Inc. έναντι 43 εκατ. δολαρίων.
Ο CEO, Xάρης Βαφειάς σχολίασε μεταξύ άλλων:
«Οι ισχυρές μας επιδόσεις είναι αναμφισβήτητες, αλλά το ίδιο ισχύει και για το γεγονός ότι είμαστε σημαντικά υποτιμημένοι.
Διαθέτουμε στόλο αξίας περίπου 225 εκατομμυρίων δολαρίων, μηδενικό χρέος και περίπου 100 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά.
Οι προοπτικές για την αγορά δεξαμενόπλοιων παραμένουν ευνοϊκές, ενώ ενδέχεται να υπάρξουν ευκαιρίες στον τομέα των bulkers, δεδομένου ότι οι αξίες των πλοίων ξηρού φορτίου μειώνονται.
Θα συνεχίσουμε να εκμεταλλευόμαστε αυτή την ευνοϊκή δυναμική δημιουργώντας δυνατά αποτελέσματα και ταυτόχρονα θα αναπτύξουμε περαιτέρω την εταιρεία μας».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr