Τα έσοδα για το τρίμηνο ανήλθαν στα 238,686 δολάρια από 417,334 δολάρια το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο ενώ αντίστοιχα τα έσοδα εξαμήνου ανήλθαν σε 462,721 δολάρια από 778,217 δολάρια.
Τα κέρδη της εταιρείας έφτασαν τα 44,319 δολάρια από 200,146 δολάρια και για το εξάμηνο ανήλθαν σε 90,194 δολάρια από 370,510 δολάρια.
Aκόμα, το μέσο ισοδύναμο ημερήσιας χρονοναύλωσης TCE διολίσθησε στα 15,835 δολάρια από 30,451 δολάρια στο τρίμηνο.
Όπως σχολίασε ο CEO της Star Bulk, Πέτρος Παππάς «Δεδομένης της ρευστότητάς μας και τη μερισματική πολιτική μας, το διοικητικό συμβούλιο ενέκρινε μέρισμα 0,40 δολάρια ανά μετοχή.
«Η εταιρεία έχει επιστρέψει πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια στους μετόχους από το 2021.
Συνεχίζουμε να ανανεώνουμε ευκαιριακά τον στόλο μας έχοντας συμφωνήσει να πουλήσουμε πέντε πλοία Supramax που κατασκευάστηκαν το 2012, εκμεταλλευόμενοι τις αυξημένες τιμές.
Συνολικά, από την αρχή του έτους, πουλήσαμε επτά πλοία και εισπράξαμε έσοδα από ασφάλιση για ένα πλοίο χωρίς αποπληρωμή χρέους 153,1 εκατομμύρια δολάρια.
Αυτή η πρόσθετη ανάγκη σε μετρητά δεν χρησιμοποιείται για μερίσματα, αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί για γενικούς εταιρικούς σκοπούς, συμπεριλαμβανομένης της ανανέωσης στόλου, ή της προπληρωμής χρέους».
Ο κ. Παππάς, υπογράμμισε επίσης ότι η παγκόσμια ζήτηση για εμπορεύματα χύδην ξηρού φορτίου εξακολουθεί να είναι ισχυρή και πρόσθεσε ότι «αναμένουμε ότι οι ναύλοι θα βελτιωθούν κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους, όταν το εμπόριο ενισχύεται εποχιακά».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr