Αναλυτικά η εταιρεία παρουσίασε:
Κέρδη που αποδίδονται σε μετόχους $63,2 εκατ. ($0,52 ανά μετοχή) στο β’ τρίμηνο του 2023, έναντι των $114,13 εκατ. το αντίστοιχο χρονικό διάστημα για το 2022.
Σε επίπεδο εξαμήνου, τα κέρδη της διαμορφώθηκαν στα 204,8 εκατ. δολάρια έναντι 229,6 εκατ. δολαρίων το 2022.
Παρά τη μείωση των κερδών, η εταιρεία διατηρεί σημαντική ρευστότητα, που στο τρίμηνο ανήλθε σε 1.059 δισ. δολάρια.
Παράλληλα, η εταιρεία προχώρησε σε επαναγορά 5.385.492 κοινών μετοχών, αξίας 50 εκατ. δολαρίων, από την έναρξη του β’ τριμήνου του 2023.
Σημειώνεται ακόμα, ότι το 99% και το 87% του στόλου containerships, σε όρους TEU, έχει ήδη ναυλωθεί για το 2023 και το 2024 αντίστοιχα.
Ο Chief Financial Officer της Costamare, Γρηγόρης Ζήκος σχολίασε: «Έχοντας επενδύσει 200 εκατομμύρια δολάρια στην πλατφόρμα λειτουργίας ξηρού χύδην φορτίου, έχουμε μακροπρόθεσμη δέσμευση στον τομέα του οποίου τα θεμελιώδη στοιχεία θεωρούμε θετικά».
Aναφορικά με τη Neptune Maritime Leasing, η πλατφόρμα αναπτύσσεται σταθερά σε συνετή βάση, έχοντας ολοκληρώσει συναλλαγές χρηματοδοτικής μίσθωσης συνολικής αξίας 120 εκατομμυρίων δολαρίων, υπογραμμίζει ο κ. Ζήκος, και συμπληρώνει:
«Κατά τη διάρκεια του τριμήνου προχωρήσαμε στο πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών μας και αγοράσαμε κοινές μετοχές αξίας 50 εκατομμυρίων δολαρίων, υπογραμμίζοντας την ισχυρή πεποίθησή μας ότι η τιμή της μετοχής είναι πολύ υποτιμημένη, λαμβάνοντας υπόψη τόσο την απόδοση, όσο και τις προοπτικές της εταιρείας».
Τέλος για την αγορά των containerships σημειώνει ότι οι ναύλοι μειώθηκαν, αν και τα επίπεδά τους εξακολουθούν να παραμένουν σε υγιή επίπεδα.
Bέβαια το βιβλίο παραγγελιών παραμένει η κύρια απειλή για την αγορά», καταλήγει.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr