Συγκεκριμένα:
- Tα έσοδα ανήλθαν στα 88,5 εκατ. δολάρια από 74 εκατ. δολάρια το β' τρίμηνο του 2022, αυξημένα δηλαδή κατά 20%.
- Έξοδα συντήρησης 50,6 εκατ. δολάρια από 40,9 εκατ. δολάρια, αυξημένα κατά 24%
- Κέρδη (χωρίς τα κόστη για επισκευές πλοίων) 15,4 εκατ. δολάρια από 20,4 εκατ. δολάρια μειωμένα δηλαδή κατά 25%
- Καθαρά κέρδη 7,4 εκατ. δολάρια από 20,4 εκατ. δολάρια (μείωση 64%)
- Κέρδη ανά μετοχή 0,36 δολάρια από 1 δολάριο ανά μετοχή
- Τέλος η εταιρεία έχει στόλο αποτελούμενο από 22,1 πλοία από 21 την αντίστοιχη περσινή περίοδο
Επιπλέον μέσα στο τρίμηνο η εταιρεία παρέλαβε το πλοίο «Buenaventura Express» για το οποίο εξασφάλισε μακροχρόνια χρονοναύλωση, ενώ συμφώνησε να πουλήσει το πλοίο «Cape Agamemnon», μεταφορικής ικανότητας 179,221 DWT.
Ο CEO της CPLP, Τζέρι Καλογηράτος σχολίασε: «Στο δεύτερο τρίμηνο του 2023, παραγγείλαμε τρία ακόμα νεότευκτα οικολογικά containerships, μεταφορικής ικανότητας 13.000 TEU, για τα οποία έχουμε ήδη εξασφαλίσει δεκαετή συμβόλαια χρονοναύλωσης, ενώ παραγγείλαμε και ένα υπερσύγχρονο πλοίο μεταφοράς LNG για το οποίο εξασφαλίσαμε 7ετές συμβόλαιο χρονοναύλωσης.
Επιπλέον κάναμε σημαντικές ενεργειακές αναβαθμίσεις στα πλοία Athos, Athenian, Aristomenis βελτιώνοντας την αποδοτικότητα και το ανθρακικό αποτύπωμα του στόλου μας.
Με την πώληση και του πλοίου Agamemnon, προχωράμε το σχεδιασμό μας για ανανέωση του στόλου μας».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr