Τα δύο υπερσύγχρονα πλοία, που είναι και τα μεγαλύτερα αυτού του είδους που έχουν κατασκευαστεί ποτέ, είναι ορόσημο και για την εταιρεία αλλά και για ολόκληρη τη βιομηχανία.
Υπογραμμίζει επίσης τη δέσμευση της εταιρείας να διαδραματίσει ηγετικό ρόλο στις παγκόσμιες προσπάθειες απαλλαγής από τις εκπομπές άνθρακα, καθώς οι πράξεις μιλούν πάντα πιο δυνατά από τα λόγια.
Η εταιρεία αναμένει ότι η θαλάσσια μεταφορά CO2 θα γίνει μια ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά, στην οποία στοχεύει να κατέχει την πρώτη θέση.
Αυτά τα πρωτοποριακά πλοία έχουν σχεδιαστεί για να μεταφέρουν έως και 22.000 κυβικά μέτρα υγροποιημένου CO2 στους -55 βαθμούς Κελσίου, καθιστώντας τα απαράμιλλα από άποψη χωρητικότητας και λειτουργικότητας, ενώ διαθέτουν επίσης την ικανότητα μεταφοράς αμμωνίας και υγραερίου, θέτοντας ένα νέο πρότυπο στην ευελιξία των συναλλαγών.
Είναι επίσης εξοπλισμένα με πολυάριθμες συσκευές εξοικονόμησης ενέργειας και έχουν προετοιμαστεί μεταξύ άλλων για LNG και άλλα εναλλακτικά καύσιμα πρόωσης, ενώ είναι έτοιμα για δέσμευση άνθρακα και AMP.
Οι προδιαγραφές αυτών των πλοίων είναι το αποτέλεσμα σχολαστικού σχεδιασμού και καινοτόμου εκτέλεσης της τεχνικής ομάδας της εταιρείας, που ενσωματώνει τη δέσμευση της εταιρείας για εσωτερική τεχνογνωσία και προοδευτική σκέψη.
Επιλέγοντας το Hyundai Mipo Dockyard για αυτό το φιλόδοξο έργο, η εταιρεία επιβεβαιώνει τη σημασία που αποδίδει η Capital στην ευθυγράμμιση με κορυφαίους συνεργάτες, οι οποίοι αντικατοπτρίζουν τη δική της δέσμευση για αριστεία.
Αυτή η επένδυση σε τεχνολογία αιχμής σηματοδοτεί ένα ακόμη ορόσημο στη στρατηγική δέσμευση της Capital για την οικοδόμηση ενός μελλοντικού στόλου «ενεργειακής μετάβασης», καθώς η Capital ελέγχει έναν στόλο 18 πλοίων μεταφοράς LNG τελευταίας γενιάς διπλού καυσίμου (DF) εξοπλισμένα με δίχρονους κινητήρες και ένα στόλο έξι DF/LNG Suezmaxes και έξι DF/LNGLRxes.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr