Αρχικά, η γιαπωνέζικη Kambara Kisen, αναφέρεται ότι πούλησε το kamsarmax bulker της RIKKE, μεταφορικής ικανότητας 82,000 dwt, με έτος κατασκευής το 2016 στο ναυπηγείο Zhoushan, στη Hellenic Star για 27 εκατ. δολάρια.
Όπως προσθέτει o οίκος Banchero Costa στο report του, η ίδια εταιρεία φαίνεται να πούλησε το KK PROGRESSION, μεταφορικής ικανότητας 64,000 dwt που ναυπηγήθηκε το 2018, έναντι 18 εκατ. δολαρίων, επίσης σε ελληνική εταιρεία που ακόμα δεν έχει ταυτοποιηθεί.
Ακόμα, η Tomini Shipping, με έδρα τα ΗΑΕ, αναφέρεται ότι πούλησε το TOMINI BORA, μεταφορικής ικανότητας 38,000 dwt και έτος κατασκευής το 2016, επίσης σε Έλληνα εφοπλιστή, για 19,65 εκατ. δολάρια.
Τέλος, περνώντας στα δεξαμενόπλοια, εταιρεία ελληνικών συμφερόντων καταγράφεται να έχει αγοράσει το Athenian Glory, με έτος κατασκευής το 2011 και μεταφορική ικανότητα 300.000 dwt για 66 εκατ. δολάρια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr