Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση «το πλοίο δέχθηκε ριζική ανακατασκευή το 2007, με κόστος 50 εκατομμύρια USD. Διαθέτει υβριδική προωστήρια εγκατάσταση, ηλεκτροπρόωση με ελάχιστη ακουστική υπογραφή που του επιτρέπει να πλέει δίχως να γίνεται αντιληπτό, υπερπλεονάζουσα ηλεκτρική ισχύ 11MW (ικανή να τροφοδοτήσει ένα μεσαίου μεγέθους νησί), μέγιστη ταχύτητα 17 κόμβων, δυνατότητα μεταφοράς και παράδοσης εν πλω καυσίμου F-76 περίπου 3.000 κυβ. μέτρων, ελικοδρόμιο στο οποίο μπορούν να προσνηωθούν όλα τα ελικόπτερα των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων και διαθέτει επιπλέον πλήρη εξοπλισμό για σεισμικές και γεωφυσικές ερευνητικές αποστολές.
Διαθέτει επίσης δύο πολύ μεγάλα καλυμμένα καταστρώματα και κεκλιμένη πρύμνη από την οποία μπορούν να καθαιρεθούν και να ανελκυστούν ταχέα σκάφη, καθώς και τρεις πολύ ισχυρούς γερανούς ικανότητας 10 τόνων σε έκταμα 10 μέτρων.
Το Πολεμικό Ναυτικό θα μπορέσει να χρησιμοποιήσει το πλοίο σε μια σειρά σημαντικών πολεμικών και ειρηνικών αποστολών.
Το πλοίο μπορεί να μεταφέρει μεγάλο αριθμό στρατιωτικού προσωπικού και βαρέoς εξοπλισμού στα προστατευμένα και καλυμμένα καταστρώματά του, ο δε εξοπλισμός μπορεί να καθαιρεθεί και να ανακτηθεί σε ελάχιστο χρόνο.
Εν καιρώ ειρήνης το πλοίο με τις πολύ μεγάλες ενδιαιτήσεις του μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως πλοίο νοσοκομείου, πλοίο παροχής εξειδικευμένης ιατρικής φροντίδας στα νησιά μας και για τα μεγάλα ετήσια εκπαιδευτικά ταξίδια των μαθητών της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων.
Το πλοίο βρίσκεται στην Νορβηγία και θα καταπλεύσει στον Ναύσταθμο της Σαλαμίνας για να τεθεί άμεσα σε διαδικασία παράδοσης στο Πολεμικό Ναυτικό και ένταξής του στον Στόλο.
Η οικογένεια Λασκαρίδη είναι ευγνώμων για τη δυνατότητα που της έδωσε το Πολεμικό μας Ναυτικό να προσφέρει τον «ΠΕΡΣΕΑ» σε μια ακόμα προσπάθεια αναβάθμισης του αξιόμαχου του Στόλου μας».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr