Πιο συγκεκριμένα για το πρώτο τρίμηνο του 2023:
- Tα κέρδη ανήλθαν στα 22,7 εκατ. δολάρια από 26 εκατ. δολάρια το πρώτο τρίμηνο του 2022
- Τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 0,22 δολάρια από 0,32 δολάρια
- Τα έσοδα από τις χρονοναυλώσεις ανήλθαν στα 72,6 εκατ. δολάρια από 65,9 εκατ. δολάρια το ίδιο τρίμηνο του 2022.
Η αύξηση των εσόδων από χρονοναύλωση, σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του περασμένου έτους, οφείλεται στις αυξημένες διαθέσιμες ημέρες του στόλου, που προέκυψαν από εξαγορές πλοίων. Η αύξηση αυτή αντισταθμίστηκε εν μέρει από τις μειωμένες μέσες τιμές ναύλωσης σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους.
Η εταιρεία σημειώνει ακόμα ότι υπέγραψε μη δεσμευτικό συμφωνητικό με μια μεγάλη ευρωπαϊκή τράπεζα για μια νέα δανειακή διευκόλυνση που συνδέεται με τη βιωσιμότητα, που φτάνει έως και 100 εκατομμύρια δολάρια.
Εάν ολοκληρωθεί, τα έσοδα θα διατεθούν για την αναχρηματοδότηση υφιστάμενων διευκολύνσεων που εξασφαλίζονται από 10 πλοία της εταιρείας.
Η διευκόλυνση αναμένεται να έχει διάρκεια 6,5 ετών.
Επιπρόσθετα, υπέγραψε μη δεσμευτικό συμφωνητικό με ακόμα μία μεγάλη ευρωπαϊκή τράπεζα για πρόσθετη πιστωτική διευκόλυνση ύψους έως 22,5 εκατ. δολαρίων.
Εάν ολοκληρωθεί, τα κεφάλαια θα διατεθούν για την αναχρηματοδότηση υφιστάμενων διευκολύνσεων που εξασφαλίζονται από τέσσερα bulkers του στόλου.
Η διάρκεια της διευκόλυνσης αναμένεται να είναι πενταετής.
Nα σημειωθεί τέλος ότι ο στόλος της Diana Shipping αποτελείται από 41 bulk carriers (4 Newcastlemax, 10 Capesize, 5 Post-Panamax, 6 Kamsarmax, 7 Panamax και 9 Ultramax), συνολικής μεταφορικής ικανότητας 4,7 εκατ. dwt και μέσης ηλικίας 10,09 ετών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr