Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
![Reporter.gr on Google News](/images/google%20news/reporter%20news%20300x100.png)
Πιο αναλυτικά για το πρώτο τρίμηνο του 2023:
Να σημειωθεί ότι ο στόλος της εταιρείας αυτή τη στιγμή αποτελείται από 126 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, μεταφορικής ικανότητας 52.000-210.000 dwt.
Ο CEO της Star Bulk, Πέτρος Παππάς σχολίασε:
«Η εταιρεία βγήκε κερδισμένη για το πρώτο τρίμηνο του 2023, την πιο αδύναμη περίοδο της χρονιάς. Έχουμε εγκρίνει τη διανομή μερίσματος 0,35 δολάρια ανά μετοχή και είναι μάλιστα η ένατη σερί διανομή μερίσματος που κάνουμε σε επίπεδο τριμήνου. Από τις αρχές του 2021, η εταιρεία έχει επιστρέψει πάνω από 1 δισ. δολάρια στους μετόχους.
Αναφορικά με τον στόλο μας, εκμεταλλευτήκαμε την αύξηση στις τιμές των πλοίων και πουλήσαμε δύο capesize του 2011, το Star Borealis και το Star Polaris.
Προσβλέποντας στην ανανέωση του στόλου μας και στην ενεργειακή του αποδοτικότητα έχουμε παραγγείλει 7 οικολογικά πλοία, που τηρούν τις προδιαγραφές EEDI-Phase 3 του IMO, που θα ναυπηγηθούν σε κορυφαία ναυπηγεία και τα έξι από αυτά θα παραδοθούν το 2024.
Η πρόσφατη μελέτη μας έδειξε ότι τα πλοία που κινούνται με καθαρή αμμωνία θα μπορούσαν να μεταφέρουν σιδηρομετάλλευμα από την Αυστραλία στην Ανατολική Ασία το 2028 και θα μπορούσαν να φτάσουν το 5% αυτής της αγοράς έως το 2030, υποθέτοντας ευρεία αποδοχή της αμμωνίας ως καυσίμου.
Είμαστε αισιόδοξοι για τις μεσοπρόθεσμες προοπτικές της αγοράς ξηρού χύδην φορτίου, δεδομένου του ευνοϊκού βιβλίου παραγγελιών και των επερχόμενων περιβαλλοντικών κανονισμών.
Πιστεύουμε ότι η Star Bulk παραμένει σε καλή θέση, με ισχυρό ισολογισμό και στόλο πλήρως εξοπλισμένο με πλυντήριο, για να εκμεταλλευτεί το θετικό σκηνικό της αγοράς και να συνεχίσει να δημιουργεί αξία για τους μετόχους της».