Πιο συγκεκριμένα, τα καθαρά κέρδη της εταιρείας ανέρχονται στα 141,6 εκατ. δολάρια ή 1,16 δολάρια ανά μετοχή και τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή στα 46,5 εκατ. δολάρια ή 0,38 δολάρια ανά μετοχή.
Ακόμα, η ρευστότητα της εταιρείας ανήλθε στα 1,076 δισ. δολάρια.
Αναφορικά με το στόλο της εταιρείας, για το 2023 υπάρχουν συμβόλαια χρονοναύλωσης για το 98% ενώ για το 2024 για το 86%.
Οι αγοραπωλησίες
Στο πρώτο τρίμηνο του 2023 η εταιρεία έχει αποκομίσει 84,7 εκατ. δολάρια από πωλήσεις που έχουν γίνει ή πρόκειται να γίνουν.
Πρόκειται για τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων
▪ Έτος κατασκευής 2003, 6,644 TEU χωρητικότητα, Maersk Kalamata.
▪ Έτος κατασκευής 2000, 6,648 TEU χωρητικότητα, Sealand Washington.
Πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου
▪ Έτος κατασκευής 2010, 32,300 DWT χωρητικότητα, Miner.
▪ Έτος κατασκευής 2011, 35,112 DWT χωρητικότητα, Taibo.
▪ Έτος κατασκευής 2010, 37,302 DWT χωρητικότητα, Comity (αναμένεται να πωληθεί στο 2ο τρίμηνο).
Ο κ. Γρηγόρης Ζήκος, Επικεφαλής Οικονομικών της Costamare σχολίασε:
Στο πρώτο τρίμηνο της χρονιάς, η εταιρεία είχε κέρδη 142 εκατ. δολάρια και ρευστότητα πάνω από 1 δισ.
Στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων, οι τιμές ναύλωσης ανεβαίνουν και ανεβαίνει και η ζήτηση, ενώ αυξάνεται και η διάρκεια της ναύλωσης.
Ωστόσο το βιβλίο παραγγελιών παραμένει μεγάλος κίνδυνος για την αγορά, καθώς ανεβαίνει.
Στον τομέα των bulkers, έχουμε ήδη πετύχει χρονοναύλωση για 51 από τα πλοία μας. Έχοντας συμφωνήσει να επενδύσουμε πάνω από 200 εκατ. δολάρια, στόχος μας είναι να αναπτύξουμε την επιχείρηση της πλατφόρμας εκμετάλλευσης ξηρού χύδην φορτίου σε συνετή βάση και να πετύχουμε υγιείς αποδόσεις για τους μετόχους μας, σημείωσε.
Τέλος, κατά τη διάρκεια του τριμήνου η Costamare έγινε ο κύριος επενδυτής στην Neptune Maritime Leasing Limited, μια πλατφόρμα ναυτιλιακής χρηματοδοτικής μίσθωσης με αναπτυξιακό προσανατολισμό, έχοντας συμφωνήσει να επενδύσει έως και 200 εκατ. δολάρια.
«Λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες αξίες των περιουσιακών στοιχείων, πιστεύουμε ότι η επένδυση της Neptune Leasing αποτελεί μια ευνοϊκή απασχόληση της αυξημένης ρευστότητας της εταιρείας.
Το νέο εγχείρημα έχει συνέργεια με την υφιστάμενη πλατφόρμα πλοιοκτησίας και αναμένεται να ενισχύσει περαιτέρω τις ήδη ισχυρές εμπορικές σχέσεις που έχει η εταιρεία τις τελευταίες δεκαετίες με πλοιοκτήτες και στον τομέα της χρηματοδότησης πλοίων».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr