Πιο συγκεκριμένα:
- Τα έσοδα ανήλθαν στα 66,8 εκατ. δολάρια από 77,7 εκατ. δολάρια το πρώτο τρίμηνο του 2023,
- τα κέρδη ήταν 19,3 εκατ. δολάρια από 36,4 εκατ. δολάρια,
- τα EBITDA 38,2 εκατ. δολάρια από 51 εκατ. δολάρια.
Από εκεί και πέρα ο μέσος όρος χρημάτων που εισέπραττε η εταιρεία καθημερινά για τη ναύλωση κάθε πλοίου ήταν περίπου 15,760 δολάρια από 21,352 δολάρια το πρώτο τρίμηνο του 2022 και το ημερήσιο κόστος για τη συντήρηση των πλοίων 5,550 δολάρια.
Ο στόλος ανέβηκε στα 44 από τα 40 πλοία του αντίστοιχου τριμήνου του 2022, με μέσο όρο ηλικίας τα 10,59 έτη.
Τέλος το συνολικό χρέος της εταιρείας έφτασε τις 422.000 δολάρια από 401.600 το πρώτο τρίμηνο του 2022.
Ο κ. Λουκάς Μπαρμπαρής, Πρόεδρος της εταιρείας σχολίασε:
«Κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2023, λειτουργήσαμε σε μια σχετικά αδύναμη αγορά σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Έχοντας άνετη ρευστότητα και μόχλευση, τερματίσαμε το πρόγραμμα ATM, το οποίο δεν ήταν σε χρήση από τον Σεπτέμβριο του 2021, συνεχίσαμε το κοινό πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών με στόχο την επαναγορά δέκα εκατομμυρίων μετοχών συνολικά και δηλώσαμε μέρισμα πέντε σεντ ανά μετοχή κοινών μετοχών».
«Πρασινίζει» και μεγαλώνει το στόλο της
Μέσα στο τρίμηνο η εταιρεία έκανε σημαντικά βήματα προκειμένου να «πρασινίσει» το στόλο της, όπως το να εγκαταστήσει σύστημα scrubber στα capesize πλοία της «Maria» και «Michalis H».
Το ίδιο έκανε μέχρι τις 5 Μαϊου και με τα πλοία «Koulitsa 2», «Maritsa» και «Kanaris».
Μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2023 προγραμματίζει την εγκατάσταση συστήματος scrubber σε δύο ακόμα πλοία και εννέα δεξαμενισμούς πλοίων.
Να σημειωθεί ότι η εταιρεία εξακολουθεί να χρησιμοποιεί βιοκαύσιμα σε συγκεκριμένα ταξίδια στοχεύοντας τη μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος καταναλώνοντας λιγότερα ορυκτά καύσιμα.
Επιπλέον έχει σε εξέλιξη ναυπηγικό πρόγραμμα 12 πλοίων συμβατά με τις προδιαγραφές του IMO (IMO GHG Phase 3 - NOx Tier III -για μείωση εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και διοξειδίου του αζώτου) , εκ των οποίων τα τρία έχουν ήδη παραδοθεί.
Για την ανανέωση αυτή του στόλου της η εταιρεία θα δώσει περίπου 409,6 εκατ. δολάρια.
Ο στόλος της πλέον ανέρχεται στα 22 πλοία 12 Panamaxes, 7 Kamsarmaxes, 17 Post-Panamaxes και 8 Capesizes.
Τα 12 από αυτά είναι οικολογικά, έχουν ναυπηγηθεί μετά το 2014 και τρία από αυτά είναι προδιαγραφών IMO GHG Phase 3 - NOx Tier III.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr