Πιο συγκεκριμένα λοιπόν, τα έσοδα για το πρώτο τρίμηνο του 2023 ανέρχονται στα 287,1 εκατ. δολάρια από 101,482 στο α' τρίμηνο 2022, τα κέρδη ανέρχονται στα 173 εκατ. δολάρια ή 3,47 δολάρια ανά μετοχή, σε σχέση με ζημία 13 εκατ. δολαρίων ή 0,26 δολάρια ανά μετοχή την ίδια περίοδο του 2022.
Επίσης τα προσαρμοσμένα EBITDA ανήλθαν στα 209 εκατ. δολάρια και η συνολική ρευστότητα έφτασε τα 519 εκατ. δολάρια μέχρι την 31η Μαρτίου του 2023.
Αναφορικά με το στόλο της η εταιρεία:
- Παρέλαβε δύο από τα τρία νεότευκτα δεξαμενόπλοια VLCCs, διπλού καυσίμου που κινούνται με LNG τον Μάρτιο και τον Απρίλιο. Το τρίτο δεξαμενόπλοιο αναμένεται να παραδοθεί στην εταιρεία το επόμενο τρίμηνο.
- Αγόρασε δύο aframaxes με έτος κατασκευής το 2009 τα οποία παρέλαβε τον Μάρτιο και τον Απρίλιο.
- Πούλησε ένα MR (Medium Range) δεξαμενόπλοιο με έτος κατασκευής το 2008 για 10 εκατ. δολάρια
- Σύναψε τέσσερις ακόμα χρονοναυλώσεις, αυξάνοντας τα έσοδα από χρονοναυλώσεις στα 337 εκατ. δολάρια από 75 εκατ. δολάρια.
Σημειώνεται ότι ο στόλος της εταιρείας αποτελείται από 76 πλοία, μεταξύ των οποίων 13 VLCCs, 13 Suezmaxes, 5 Aframaxes/LR2s, 8 Panamaxes/LR1s και 37 MR δεξαμενόπλοια.
Η Lois K. Zabrocky, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της International Seaways δήλωσε: «Μετά από άλλο ένα ισχυρό τρίμηνο κερδών, η Seaways συνεχίζει να βασίζεται στο ιστορικό μας όσον αφορά την επιστροφή αρκετών μετρητών στους μετόχους με συνδυασμένο μέρισμα 1,62 δολάρια ανά μετοχή».
Ένα από τα μεγαλύτερα επιτεύγματά μας ήταν η συνεργασία μας με μια μεγάλη εταιρεία πετρελαίου το 2021 για την κατασκευή τριών LNG VLCC διπλού καυσίμου σε τιμές άνω του 35% χαμηλότερες από τις τρέχουσες τιμές.
Σε μια εποχή που αναμένουμε ότι τα θετικά θεμελιώδη μεγέθη θα συνεχίσουν να οδηγούν σε ισχυρά κέρδη από τα δεξαμενόπλοια, είμαστε έτοιμοι να επωφεληθούμε από τις πολύ καλές τιμές ναύλωσης, με πρόσθετη ανοδική πορεία λόγω της κατανομής των κερδών πάνω από το βασικό επιτόκιο.
Ενώ παρακολουθούμε τις επιπτώσεις των υφεσιακών πιέσεων στη ζήτηση πετρελαίου βραχυπρόθεσμα, είμαστε βέβαιοι ότι η υψηλότερη αξιοποίηση δεξαμενόπλοιων από το μεταβαλλόμενο παγκόσμιο εμπόριο ενέργειας, σε συνδυασμό με το χαμηλότερο βιβλίο παραγγελιών σε επίπεδο 30ετίας, θα δημιουργήσουν μια ισχυρή αγορά το 2023».
Γεωργία Σαμπαζιώτη
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr