Η άδεια στην ξηρά αλλά και η επιθυμία πρόσβασης στις υπηρεσίες πρόνοιας στην ξηρά ήρθαν στο προσκήνιο ξανά ως βασικοί τομείς ανησυχίας.
Οι ναυτικοί ανέφεραν επίσης αυξανόμενη δυσαρέσκεια με τους πλοιοκτήτες που προσπαθούν να πείσουν τους ναυτικούς να βρίσκονται σε μπάρκο για μεγαλύτερες περιόδους από ό,τι επιθυμούν, καθώς και με τις καθυστερήσεις που παρουσιάζονται κατά την αποσύνδεση.
Επιπλέον, οι προκλήσεις της αντιμετώπισης εκτεταμένων περιόδων επί του πλοίου φέρεται να έχουν γίνει πιο δύσκολες λόγω ανεπαρκών προμηθειών τροφίμων, της γραφειοκρατίας, αναποτελεσματικής ηγεσίας στο πλοίο και αίσθησης κοινωνικής απομόνωσης που προσθέτει βάρη στο άγχος της ζωής στο πλοίο.
Η έκθεση εντόπισε επίσης αρκετές άλλες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ναυτικοί, συμπεριλαμβανομένου ενός αυξανόμενου χάσματος μεταξύ των εταιρειών που παρέχουν προγράμματα υγείας και ευεξίας και εκείνων που δεν παρέχουν, πρόσβαση στην οδοντιατρική περίθαλψη σε ορισμένα λιμάνια αλλά όχι σε άλλα και περιορισμένη πρόσβαση σε υποστήριξη ψυχικής υγείας , ιατρικές συμβουλευτικές υπηρεσίες και συμβουλές σωματικής ευεξίας.
Οι ναυτικοί εξέφρασαν επίσης ανησυχίες για τους μισθούς, το κόστος ζωής και τα πιθανά εμπόδια στην επαγγελματική ανέλιξη τους.
Ο Thom Herbert, ανώτερος επιθεωρητής πλοίων και υποστηρικτής ευημερίας του πληρώματος, στον χορηγό της έρευνας Idwal, σχολίασε:
«Η πτώση στον δείκτη ευτυχίας των ναυτικών το πρώτο τρίμηνο του 2023 είναι ένα ανησυχητικό σημάδι μετά τη σταθερή αύξηση πέρυσι και θα παρακολουθήσουμε τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου με ενδιαφέρον να δούμε αν αυτή είναι η αρχή μιας πτωτικής τάσης».
Ο Herbert είπε ότι ήταν «πολύ απογοητευτικό» να ακούει κανείς για συνεχή ζητήματα για την έλλειψη άδειας στην ξηρά και τις διαδικασίες αποσύνδεσης που καθυστερούν.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr