Η C3is, που συστάθηκε πρόσφατα, θα κάνει την αρχή με στόλο αποτελούμενο από δύο handysize bulkers, με έτος κατασκευής το 2011 και το 2009, το «Eco Bushfire» και το «Eco Angelbay» που θα της δώσει η Imperial, μαζί με 5 εκατ. δολάρια μετρητά για να μπορεί να έχει αρχική ρευστότητα.
Τα συγκεκριμένα δύο πλοία αγοράστηκαν πέρσι από την Imperial για 39 εκατ. δολάρια, και παρόλο που η εταιρεία ειδικεύεται στα δεξαμενόπλοια έχει ακόμα δύο handysize bulkers στο στόλο της.
Αν και δεν έχει αναφερθεί κάτι βέβαιo από την εταιρεία, δεν αποκλείεται να δοθούν και αυτά στην C3is το επόμενο διάστημα, αναφέρει έκθεση της Lloyd's List.
Άνοιγμα και στον τομέα των bulkers
Η νέα spin-off του κ. Βαφειά, σχεδιάζει να επεκτείνει το στόλο της με την αγορά κι άλλων πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου, από την Ιαπωνία ή τη Νότια Κορέα, ιδανικά τύπου handisize ή capesize. Επί του παρόντος δεν έχει δημοσιευεί κάποιο deal για αγορά πλοίων.
Η εταιρεία έχει κάνει αίτηση για την εισαγωγή των μετοχών της στον Nasdaq με την επωνυμία CISS.
Σκοπός της Imperial είναι να αποτελεσει η C3is έναν «καθαρό παίκτη» στον τομέα των dry bulkers, ώστε εκείνη να επεκταθεί στα δεξαμενόπλοια. Βέβαια δεν έχει αποκλειστεί το ενδεχόμενο στο μέλλον η νέα spin-off να στραφεί και σε άλλους τύπους πλοίων.
Δεδομένου ότι η Imperial θεωρεί ότι είναι υποτιμημένη στην αγορά, το σχέδιο της νέας spin-off θα επιτρέψει σε καθεμία από τις δύο εταιρείες να «αυξήσει την επιχειρηματική της εστίαση, να αμβλύνει τη σύγχυση που υπάρχει στην αγορά και να προσελκύσει νέους επενδυτές».
Αυτή τη στιγμή η «αφοσιωμένη» στα δεξαμενόπλοια Imperial, έχει στόλο αποτελούμενο από 5 MR (Medium Range) δεξαμενόπλοια ένα aframax μεταφοράς αργού πετρελαίου και δύο suezmaxes.
Η συμφωνία είναι ότι για κάθε 120 μετοχές στην Imperial, οι μέτοχοι θα αποκτήσουν 1 μετοχή στη νέα εταιρεία.
Γεωργία Σαμπαζιώτη
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr