Πιο συγκεκριμένα, για το δ' τρίμηνο του 2022 η εταιρεία ανακοίνωσε καθαρά κέρδη που ανέρχονται στα 18,4 εκατ. δολάρια.
Για το ίδιο διάστημα τα έσοδα από τις χρονοναυλώσεις ανήλθαν στα 13,8 εκατ. δολάρια, αύξηση κατά 10 εκατ. δολάρια δηλαδή σε σχέση με το 2021, ή κατά 256%.
Ακόμα, τα καθαρά έσοδα που αποδίδονται σε κοινές μετοχές για το τρίμηνο, ανέρχονται στα 6,5 εκατ. δολάρια, καταγράφοντας αύξηση 12,1 δολάρια, καθώς στο δ' τρίμημο του 2021, υπήρχε ζημιά 5,6 εκατ. δολαρίων.
Τα μεγέθη για ολόκληρο το 2022
Για ολόκληρο το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2022, η εταιρεία ανέφερε καθαρά έσοδα 58,3 εκατομμυρίων δολαρίων, αύξηση 33,0 εκατομμυρίων δολαρίων ή 130%, από τα 25,3 εκατομμύρια δολάρια την αντίστοιχη περίοδο του 2021, κυρίως λόγω των υψηλότερων επιτοκίων ναύλωσης.
Τα καθαρά έσοδα που αποδίδονται σε κοινές μετοχές ήταν 12,5 εκατομμύρια δολάρια, ή 1,18 δολάρια βασικό και 1,06 δολάρια μειωμένο καθαρό εισόδημα ανά μετοχή, σε σύγκριση με την ζημία 12,9 εκατομμυρίων το 2021.
Έσοδα από πωλήσεις πλοίων
Στην ανακοίνωση της εταιρείας επισημαίνεται ακόμα, ότι στις 9 Μαρτίου του 2023, πωλήθηκε το παλαιότερο δεξαμενόπλοιό της το «Pyxis Malou», με έτος κατασκευής το 2009, για 24,8 εκατ. δολάρια.
Μετά την πληρωμή των δανείων, η εταιρεία αναμένεται να έχει έσοδα 18 εκατ. δολάρια σε μετρητά μέχρι τα τέλη Μαρτίου.
Παίρνοντας ως δεδομένο ότι το κλείσιμο της πώλησης θα γίνει εντός του χρονοδιαγράμματος, η εταιρεία προβλέπει ένα εφάπαξ κέρδος που ανέρχεται στα 8 εκατ. δολάρια ή 0,75 δολάρια/μετοχή.
Επί των αποτελεσμάτων, ο Πρόεδρος και CΕΟ της Pyxis, Βαλέντιος Βαλέντης σημείωσε μεταξύ άλλων τα εξής:
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ισχυρή διαδοχική ανάπτυξη στα οικονομικά αποτελέσματα του δ' οικονομικού τριμήνου του 2022 με καθαρά έσοδα 18,4 εκατομμυρίων δολαρίων και καθαρό εισόδημα που αποδίδεται σε κοινούς μετόχους 6,5 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η αυξανόμενη κινητικότητα σε πολλά μέρη του κόσμου έχει οδηγήσει σε σταθερή ζήτηση για καύσιμα κίνησης. Τα μέτρια αποθέματα πολλών προϊόντων πετρελαίου σε συνδυασμό με τον πόλεμο στην Ουκρανία οδήγησαν σε συνεχή αναδιάρθρωση της αγοράς και επέκτασης των θαλάσσιων φορτίων σε τονομίλια που υποστήριξαν την ισχυρή δραστηριότητα ναύλωσης δεξαμενόπλοιων προϊόντων και μας επέτρεψαν να κατακτήσουμε αποτελεσματικά την αγορά ευκαιρίες».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr