Το πλοίο θα έχει χωρητικότητα 114,000 dwt, ενώ θα κινείται με LNG.
Η κατασκευή του πλοίου πρόκειται να στοιχίσει 62,6 εκατ. δολάρια.
Να σημειωθεί ότι από το συνολικό ποσό, το 45% θα πληρωθεί τμηματικά κατά τη διάρκεια κατασκευής του πλοίου, ενώ το υπόλοιπο 55% με την παράδοσή του κατά το 4ο τρίμηνο του 2025.
Σχολιάζοντας το συμβόλαιο ο Αντρέας Μιχαλόπουλος, CEO της εταιρείας είπε:
«Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που εξασφαλίσαμε ένα από τα εναπομείναντα slots, προκειμένου να κατασκευαστεί το LR2 Aframax δεξαμανόπλοιό μας.
Η κατασκευή του συγκεκριμένου πλοίου, που διαθέτει τις πιο πρόσφατες απαιτήσεις σε κινητήρα υψηλών προδιαγραφών και εκπομπών, και είναι εξοπλισμένο με scrubber και σύστημα επεξεργασίας έρματος νερού, θα πραγματοποιηθεί στο μεγαλύτερο και πιο αξιόπιστο κρατικό ναυπηγείο στην Κίνα.
Αυτή η σύμβαση συνάδει με την άποψή μας ότι η ιστορικά χαμηλή ανάπτυξη του στόλου των δεξαμενόπλοιων τα επόμενα χρόνια και η γήρανση του στόλου κατά τη διάρκεια μιας περιόδου υψηλής ζήτησης θαλάσσιου εμπορίου θα έχουν ως αποτέλεσμα σταθερά ισχυρά θεμελιώδη μεγέθη και υψηλότερες αξίες ενεργητικού».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr