Το ναυπηγείο Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (KSOE) υπέγραψε πρόσφατα σύμβαση με μια ναυτιλιακή εταιρεία στην Αφρική για την κατασκευή δύο πλοίων μεταφοράς υγραερίου αξίας 240,8 δισεκατομμυρίων γουόν. Κάθε πλοίο είναι 88.000 κυβικών μέτρων, με μήκος 230 μέτρα, πλάτος 32,25 μέτρα και ύψος 23,85 μέτρα. Ένα χαρακτηριστικό των πλοίων είναι ότι μπορούν να μεταφέρουν αμμωνία, η οποία προσελκύει την προσοχή ως νέας γενιάς φιλική προς το περιβάλλον πηγή ενέργειας.
Συμπεριλαμβανομένης της τελευταίας παραγγελίας, το ναυπηγείο KSOE έλαβε παραγγελίες για οκτώ πλοία μόνο τον Ιανουάριο. Αποτελούνται από πέντε πλοία μεταφοράς LNG, δύο πλοία μεταφοράς υγραερίου και ένα πλοίο μεταφοράς οχημάτων. Η αξία τους ανέρχεται σε 1,53 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ.
Οι παραγγελίες για πλωτές εγκαταστάσεις υγροποιημένου φυσικού αερίου (FLNG) αναμένεται επίσης να αυξηθούν. Πρόσφατα, τα ναυπηγεία Samsung Heavy Industries και DSME τράβηξαν την προσοχή συμμετέχοντας σε διαγωνισμό σχεδιασμού εγκαταστάσεων FLNG για τη Chevron, τη μεγαλύτερη ενεργειακή εταιρεία στον κόσμο, στην Ανατολική Μεσόγειο στα ανοιχτά του Ισραήλ.
Οι τρεις ναυπηγοί αναδιοργανώνουν φέτος τα χαρτοφυλάκιά τους, εστιάζοντας σε πλοία υψηλής προσοδοφόρας και υψηλής προστιθέμενης αξίας. Και τα τρία μεγάλα ναυπηγεία της Κορέας αναμένεται να παρουσιάσουν βελτιωμένες επιχειρηματικές επιδόσεις φέτος. Το ναυπηγείο KSOE αναμένεται να σημειώσει πλεόνασμα το τέταρτο τρίμηνο μετά το τρίτο τρίμηνο του 2022. Τα ναυπηγεία DSME και Samsung Heavy Industries, που ήταν στο κόκκινο για μεγάλο χρονικό διάστημα, μείωσαν τις απώλειές τους, αυξάνοντας την πιθανότητα ανάκαμψης στο πρώτο εξάμηνο του 2023.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr