«Πιστεύουμε ότι με την ενσωμάτωσή τους στη μάρκα Maersk, θα είμαστε σε θέση να διευκολύνουμε τις υλικοτεχνικές δυσκολίες, ενώ παράλληλα προσφέρουμε περισσότερη ποικιλία, ευκολία και συνδεσιμότητα από ποτέ, όλα κάτω από μια στέγη», ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.
Κάθε επωνυμία, σε διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές, αναμένεται να ακολουθεί το δικό της προσαρμοσμένο χρονοδιάγραμμα για τη μετάβαση προς μια ενιαία επωνυμία. Η Maersk σημείωσε ότι η συγκεκριμένη απόφαση δεν ήταν μια άσκηση μείωσης του κόστους.
Η APM Terminals, η Maersk Container Industry (MCI), η Svitzer, η Maersk Supply Service (MSS), η Maersk Training και η Maersk Line Limited (MLL) θα συνεχίσουν να λειτουργούν με τις υπάρχουσες επωνυμίες τους.
«Η προσέγγισή μας για πολλές επωνυμίες μας έχει εξυπηρετήσει καλά όλα αυτά τα χρόνια και όλες οι μάρκες μας έχουν πετύχει να ανταποκριθούν στις ανάγκες των πελατών. Ωστόσο, γνωρίζουμε ότι η ύπαρξη πολλών επωνυμιών δημιουργεί πολυπλοκότητα για τους πελάτες μας. Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να προχωρήσουμε περαιτέρω σε μια ενοποιημένη επωνυμία για να παρέχουμε στους πελάτες μας πραγματικά ολοκληρωμένες υπηρεσίες logistics», πρόσθεσε η Maersk.
Η γερμανική γραμμή Hamburg Süd ιδρύθηκε το 1871 και έγινε μέρος της Maersk το 2017. Η αμερικανική ενδοπεριφερειακή εταιρεία SeaLand αγοράστηκε από τη Maersk το 1999. Η επωνυμία SeaLand είχε ήδη εγκαταλειφθεί μία φορά το 2006 για να επιστρέψει το 2014.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr