Ουσιαστικά ο έλεγχος του συγκεκριμένου πακέτου, μπορεί να δίνει κάποια δικαιώματα για παρέμβαση εν όψει Γενικής Συνέλευσης της Marfin Investment Group την Δευτέρα, που συγκλήθηκε με σκοπό να εγκριθεί η συμφωνία ανταλλαγής του χρέους της προς την Πειραιώς (τη θυγατρική της Stryx) με τις μετοχές που κατέχει στην ακτοπλοϊκή Attica group, ωστόσο δεν μπορεί να ανατρέψει δεδομένα.
Ουσιαστικά, πέρα από πιθανές αναβολές ή άλλα ερωτήματα που μπορεί να τεθούν για την όλη εξέλιξη - σταθμός στην ακτοπλοΐα , το deal δεν μπορεί να “φρενάρει”. Αυτό τουλάχιστον επισημαίνεται από γνώστες των εξελίξεων, όπως βέβαια και η η συγχώνευση της ΑΝΕΚ με την Attica,. Μπορεί, όπως αναφέρεται, ο κ. Ηλιόπουλος να έχει μια χρόνια “ακτοπλοϊκή” κόντρα με την Attica, καθώς ελέγχει μεγάλο στόλο ταχυπλόων που είναι “απέναντι” σε δρομολόγια της μεγαλύτερης εταιρείας ακτοπλοΐας στη χώρα, ωστόσο δεν αποκλείεται, η κίνηση με τη MIG να είναι μέρος μιας συνολικής επιχειρηματικής στρατηγικής του δραστήριου επιχειρηματία.
Υπενθυμίζεται ότι ο στόλος της SEAJETS έχει πλέον 21 ενεργά πλοία εξυπηρετώντας 50 λιμάνια και περισσότερες από 380 διασυνδέσεις στο Αιγαίο.Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr