Το πλοίο, το οποίο ονομάστηκε Αντώνης Ι. Αγγελικούσης από τον ιδρυτή του ομίλου, παραδόθηκε στις 3 Ιανουαρίου από τη Νοτιοκορεάτικη ναυπηγική εταιρεία Samsung Heavy Industries (SHI), όπως αποκαλύψε σε ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η Maran Tankers Management.
Σύμφωνα με την εταιρεία, το δεξαμενόπλοιο μεγέθους VLCC έχει χωρητικότητα φορτίου 320.000 dwt και σχεδιάστηκε για να είναι ταυτόχρονα εξαιρετικά αποδοτικό και φιλικό προς το περιβάλλον.
Εν τω μεταξύ, η Maran Dry Management του Ομίλου Angelicoussis συνεργάστηκε με τον ιταλικό νηογνώμονα RINA και το Ινστιτούτο Έρευνας και Σχεδιασμού Πλοίων της Σαγκάης (SDARI) για ένα πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου LNG και υδρογόνου .
Το έργο θα βασίζεται σε μια διάταξη πρόωσης που συνδυάζει το καύσιμο του πλοίου (LNG) με ατμό για την παραγωγή υδρογόνου και CO2. Το έργο θα χρησιμοποιήσει το σχέδιο που είχε δρομολογηθεί προηγουμένως για ένα δεξαμενόπλοιο μεγέθους MR σε ένα πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου μεγέθους Newcastlemax χωρητικότητας 210.000 dwt.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr