Το πρώτο σκάφος που χρησιμοποίησε την ακτή ήταν το Victoria 1, ένα επιβατηγό/RoRo πλοίο που χρησιμοποιείται επί του παρόντος για να φιλοξενεί Ουκρανούς πρόσφυγες.
Με τη μετάβαση στην ηλεκτρική ενέργεια από την ξηρά, το σκάφος είναι πλέον σε θέση να απενεργοποιήσει όλες τις γεννήτριές του που κινούνται με ορυκτά καύσιμα και με την ηλεκτρική ενέργεια του Forth Ports να παρέχεται μέσω παραγωγής μη ορυκτών καυσίμων, αυτό είναι ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός στο ταξίδι προς το καθαρό μηδέν. για το λιμάνι, σύμφωνα με τους υπεύθυνους.
Το ηλεκτρικό δίκτυο στο λιμάνι έχει επεκταθεί και ενσωματωθεί στα συστήματα του πλοίου μέσω ενός μετασχηματιστή ισχύος PSW Power & Automation shore.
Αυτή η εγκατάσταση αναπτύσσεται περαιτέρω στο Harbour Berth του λιμανιού, όπου θα προσφερθεί σε πλοία υπεράκτιας κατασκευής που χρησιμοποιούν το Leith ως λιμάνι καταγωγής τους.
Το λιμάνι του Leith υφίσταται επί του παρόντος μια σημαντική μεταμόρφωση για τη δημιουργία του μεγαλύτερου κόμβου ανανεώσιμων πηγών ενέργειας της Σκωτίας.
Πρόσφατα, ένα άλλο λιμάνι της Σκωτίας, το Montrose Port Authority, συνεργάστηκε με τη νορβηγική εταιρεία Plug Shore Power Ltd σε μια κοινοπραξία 50/50 για να γίνει το πρώτο λιμάνι της Σκωτίας που προσφέρει ενέργεια στην ξηρά σε πλοία υπεράκτιας ενέργειας.
Η εγκατάσταση ηλεκτρικής ενέργειας στην ξηρά, η οποία αναμένεται να διαρκέσει περίπου έξι έως δώδεκα μήνες για να ολοκληρωθεί, θα έχει σημαντική μείωση του CO2 στο Montrose, η οποία θα παρακολουθείται μέσω του συστήματος διαχείρισης της Plug.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr