Το έργο αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την ναυπηγική εταιρεία Chantiers de l'Atlantique και με τη διαβούλευση της Hetland Maritime. Η εταιρεία σχεδιασμού Stirling Design International είναι υπεύθυνη για την εξωτερική αρχιτεκτονική του πλοίου.
Το Orient Express Silenseas, ένα ιστιοφόρο μήκους 220 μέτρων, θα πλεύσει με το SolidSail, ένα σύστημα που αναπτύχθηκε από την Chantiers de l'Atlantique. Τρία άκαμπτα πανιά επιφάνειας 1.500 μέτρων θα ανυψωθούν σε μια εξέδρα balestron, με τρεις ανακλινόμενους ιστούς που φτάνουν σε ύψος άνω των 100 μέτρων.
Πρόσφατα, το ναυπηγείο Saint Nazzaire ολοκλήρωσε την κατασκευή του πρώτου του ιστού από ανθρακονήματα μαζί με τους εταίρους του έργου Lorima, Multiplast, Avel Robotics, CDK Technologies και SMM.
Η φόρμουλα υβριδικής πρόωσης του πλοίου θα συνδυάζει την αιολική ισχύ με έναν κινητήρα που λειτουργεί με LNG. Το πλοίο, το οποίο θα μπορεί να φιλοξενήσει 120 επιβάτες, έχει προγραμματιστεί να αποπλεύσει το 2026.
Το σύνολο του έργου θα χρηματοδοτηθεί έως και 70-80% από εμπορικές τράπεζες, με το υπόλοιπο να παρέχεται από κοινοπραξία μετοχικών εταίρων στην οποία η Accor θα έχει μειοψηφικό μερίδιο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr