Το όλο θέμα εκφεύγει των στενών ορίων της πόλης της Βόρειας Ελλάδας καθώς πέρα από τα όσα έχουν αναφερθεί στα ΜΜΕ τα τελευταία χρόνια για τη διοίκηση στο συγκεκριμένο λιμάνι, υπάρχει η «υποπαραχώρηση» που έχει ήδη γίνει αλλά ουσιαστικά παραμένει «παγωμένη», στο φόντο μάλιστα και της πρόσφατης επιλογής για κρατικό έλεγχο στο γειτονικό λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, αλλά και του έντονου αμερικανικού ενδιαφέροντος για τις εξελίξεις στις υποδομές και δη τις λιμενικές στη Βόρεια Ελλάδα.
Να σημειωθεί ότι η κ. Θυσιάδου ήταν το μοναδικό εκτελεστικό μέλος της διοίκησης και καθώς κανένας αντικαταστάτης δεν έχει οριστεί ως σήμερα, ο Οργανισμός Λιμένος παραμένει ακέφαλος και χωρίς δυνατότητες να ανανεώσει συμβάσεις, να χαράξει πολιτικές, να τρέξει διαδικασίες εν όψει της σεζόν (π.χ. για την κρουαζιέρα) των λιμενικών εγκαταστάσεων. Ουσιαστικά, με βάση όσα αναφέρονται από γνώστες της κατάστασης, υπάρχουν καθημερινές σημαντικές δυσλειτουργίες που είναι μεν εν γνώση των αρμοδίων ωστόσο δεν οδηγούν σε λήψη αποφάσεων. Πηγές, πάντως, από το υπουργείο Ναυτιλίας δηλώνουν άγνοια και παραπέμπουν στο ΤΑΙΠΕΔ που έχει και τον ιδιοκτησιακό έλεγχο. Σε κάθε περίπτωση, οι εξελίξεις τρέχουν και η εικόνα δεν είναι και η καλύτερη για το Δημόσιο, που φαίνεται να ολιγωρεί σε επιλογές, που δίνουν τον τόνο τόσο σε επενδυτικό πεδίο όσο και σε πολιτικό.
Σημειώνεται ότι το λιμάνι «Φίλιππος Β’», έχει ήδη υπoπαραχωρηθεί με διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ στην κοινοπραξία International Port Investments Kavala, η οποία απαρτίζεται από τις εταιρείες ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Black Summit Financial Group και EFA Group.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr