Τα τρία πλοία, χωρητικότητας 4.500 κυβικών μέτρων το καθένα, θα κατασκευαστούν από τη ναυπηγική εταιρεία Flensburger Schiffbau-Gesellschaft (FSG).
Σύμφωνα με δήλωση της BMWK, ο υπουργός Robert Habeck παρέδωσε τις επιχορηγήσεις στα Nordic Hamburg, Titan Clean Fuels και WESMAR κατά τη διάρκεια τελετής στο ναυπηγείο FSG στις 23 Δεκεμβρίου.
Με την ευκαιρία, ο υπουργός χαιρέτισε την απόφαση της BMWK να υποστηρίξει την κατασκευή αυτών των πλοίων, προσθέτοντας ότι η μετάβαση στη θαλάσσια ενέργεια και στα εναλλακτικά καύσιμα απαιτούν επενδύσεις για την επέκταση της υποδομής ανεφοδιασμού καυσίμων.
Τα πλοία ανεφοδιασμού θα χρησιμοποιηθούν για την παροχή LNG σε πλοία που είναι ελλιμενισμένα σε γερμανικά και ευρωπαϊκά λιμάνια.
Σημειώθηκε επίσης ότι τα πλοία θα σχεδιαστούν για μελλοντικό ανεφοδιασμό αμμωνίας και θα αναβαθμιστούν ανάλογα. Τους τελευταίους μήνες, η Γερμανία επενδύει για την ανάπτυξη υποδομών LNG και την εξασφάλιση του ενεργειακού εφοδιασμού. Ως αποτέλεσμα αυτών των προσπαθειών, ο πρώτος τερματικός σταθμός LNG της χώρας στο Wilhelmshaven εγκαινιάστηκε στις 17 Δεκεμβρίου, δύο ημέρες μετά την άφιξη της καθορισμένης πλωτής μονάδας αποθήκευσης και επαναεριοποίησης του τερματικού σταθμού (FSRU) Höegh Esperanza.
Ένας ετήσιος όγκος τουλάχιστον πέντε δισεκατομμυρίων κυβικών μέτρων φυσικού αερίου αναμένεται να εισάγεται και να τροφοδοτείται στο γερμανικό δίκτυο φυσικού αερίου μεγάλων αποστάσεων μέσω αυτού του τερματικού σταθμού. Εν τω μεταξύ, βρίσκονται σε εξέλιξη οι εργασίες για το άνοιγμα του δεύτερου τερματικού σταθμού LNG της χώρας στο Lubmin.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr