Η ναυτιλιακή εταιρεία Maersk υποστήριξε διάφορα σημαντικά έργα βοήθειας σε ολόκληρη τη χώρα σε συνεργασία με ΜΚΟ και κρατικούς φορείς της Δανίας.
"Για χρόνια, συνεργαζόμαστε με αξιόπιστες ανθρωπιστικές οργανώσεις για να υποστηρίξουμε τις προσπάθειές τους για βοήθεια στο Πακιστάν παρέχοντας υπηρεσίες και προϊόντα logistics για την κινητοποίηση και την επιτάχυνση της μεταφοράς βοήθειας. Κατά τη διάρκεια των πλημμυρών, ενεργοποιήσαμε έργα με τη HANDS, τη Δανική Υπηρεσία Διαχείρισης Έκτακτης Ανάγκης (DEMA) και τη UNICEF, παρέχοντας επείγουσα βοήθεια στις πιο πληγείσες περιοχές της χώρας", δήλωσε ο Hasan Faraz, διευθύνων σύμβουλος της Maersk Pakistan.
Κατά τα πρώτα στάδια των πλημμυρών, η προμήθεια τοπικών προϊόντων από τις μεγαλύτερες πόλεις του Πακιστάν και η μεταφορά τους σε σοβαρά πληγείσες απομακρυσμένες κοινότητες ήταν ένας από τους πιο άμεσους τρόπους παροχής επείγουσας φροντίδας στα θύματα. Η Maersk Pakistan συνεργάστηκε με την HANDS, έναν από τους μεγαλύτερους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς στο Πακιστάν που ειδικεύεται στη διαχείριση καταστροφών.
Χάρη στο δίκτυο των 35 καταστημάτων της σε όλο το Πακιστάν και την πρόσβαση σε περισσότερα από 21.000 χωριά σε 59 περιοχές, η Maersk μπόρεσε να διανείμει βασικά μη ευπαθή είδη διατροφής, όπως δημητριακά, αρτοσκευάσματα με βάση το αλεύρι σε 450 οικογένειες στη Larkana και στο Dadu.
Ως μέρος μιας μακροχρόνιας συμφωνίας και δέσμευσης, η Maersk παρέχει υπηρεσίες τελωνείου, μεταφοράς και αποθήκευσης στο Ταμείο των Ηνωμένων Εθνών για τα Παιδιά (UNICEF). Κατά τη διάρκεια των πλημμυρών, η UNICEF λαμβάνει είδη βοήθειας από το εξωτερικό, τα οποία αποθηκεύονται προσωρινά πριν αποσταλούν στις πληγείσες περιοχές για διανομή. Για το σκοπό αυτό, η Maersk προσέφερε στη UNICEF συνολικά 4.645 m² αποθηκευτικού χώρου δωρεάν.
Μέχρι σήμερα, εκτιμάται ότι έχουν παραληφθεί 2,7 τόνοι φορτίου στα κέντρα εκπλήρωσης της Maersk, και τα δύο σε στρατηγική τοποθεσία κοντά στο Port Qasim, τη δεύτερη πιο πολυσύχναστη πύλη του λιμανιού της χώρας. Επιπλέον, η Maersk ανέπτυξε μια ειδική ομάδα επιτόπου για να επιταχύνει τη διανομή και να διασφαλίσει την ευελιξία και την αποτελεσματικότητα της λειτουργίας.
Η Πρεσβεία της Δανίας στο Πακιστάν, σε συνεργασία με την Υπηρεσία Διαχείρισης Έκτακτης Ανάγκης της Δανίας (DEMA), δώρισε μονάδες καθαρισμού νερού για την παροχή καθαρού πόσιμου νερού στους κατοίκους του Πακιστάν στις πλημμυρισμένες περιοχές.
Εργαζόμενοι από τα γραφεία της Δυτικής και Κεντρικής Ασίας έχουν οργανώσει εκστρατείες συλλογής μη αλλοιώσιμων τροφίμων, ειδών υγιεινής, ρουχισμού και χρηματικών δωρεών που θα σταλούν στο Πακιστάν σε συνεργασία με το Dar Al Ber Society Fund.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr