Σύμφωνα με στοιχεία αναλύσεων από Clarkson Research, τα ναυπηγεία της Κορέας παρέλαβαν συνολικά 14,65 εκατομμύρια CGT σε νέες παραγγελίες από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο του τρέχοντος έτους, ενώ έχουν καλύψει πλήρως τις εργασίες τους μέχρι το τέλος του 2026.
Επί του παρόντος, η Korea Shipbuilding & Offshore Engineering υπό την Hyundai Heavy Industries Group έχει φόρτο εργασίας περίπου 17,95 εκατομμυρίων CGT, που απαιτεί πλήρη χωρητικότητα ναυπηγείων υπό τις Hyundai Heavy Industries, Hyundai Mipo Dockyard και Hyundai Samho Heavy Industries για τουλάχιστον τρία χρόνια. Η China State Shipbuilding Corporation (CSSC) ήρθε δεύτερη με 17,76 εκατομμύρια CGT, ακολούθησε δύο κορεατικά ονόματα Samsung Heavy Industries με 9,37 εκατομμύρια CGT και η Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering με 7,68 εκατομμύρια CGT.
Τα ναυπηγεία της Κορέας έχουν κυριαρχήσει στις παραγγελίες για πλοία μεταφοράς LNG υψηλής προστιθέμενης αξίας. Κέρδισαν συνολικά 8,89 εκατομμύρια CGT σε παραγγελίες LNG μέχρι τον Οκτώβριο του τρέχοντος έτους, ή το 76 τοις εκατό των συνολικών παραγγελιών σε 11,72 εκατομμύρια CGT για 136 εταιρείες μεταφοράς LNG. Η Κίνα ήρθε δεύτερη με 2,84 εκατομμύρια CGT ή το 24 τοις εκατό του συνόλου.
Οι τιμές των πλοίων LNG συνεχίζουν να ενισχύονται. Η DSME υπέγραψε τον περασμένο μήνα συμβόλαιο ναυπήγησης για πλοίο μεταφοράς LNG στο ρεκόρ των 250 εκατομμυρίων δολαρίων ανά μονάδα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr