Το δεξαμενόπλοιο VLCC οικολογικού τύπου αργού πετρελαίου χωρητικότητας 300.000 dwt, εξοπλισμένο με scrubber, κατασκευάστηκε από τη Hyundai Samho Heavy Industries στη Νότια Κορέα. Το πρώτο δεξαμενόπλοιο από τη σειρά M/T Amore Mio παραδόθηκε πριν από δύο μήνες.
Τα πλοία είναι συμβατά με τη βαθμίδα III για μειωμένες εκπομπές Nox και έχουν τη σήμανση ABS ENVIRO καθώς και τις ενδείξεις ABS Ammonia Fuel Ready και LNG Fuel Ready. Αυτό σημαίνει ότι τα πλοία έχουν σχεδιαστεί για να μπορούν να λειτουργούν με αμμωνία ή LNG στο μέλλον.
Η αμμωνία έχει αποδεκτή ενεργειακή πυκνότητα, παρόμοια με τη μεθανόλη, και ακόμη μεγαλύτερη από αυτή του υδρογόνου. Μπορεί να αποθηκευτεί σε θερμοκρασία -33°C, απαιτώντας λιγότερη ψύξη από ό,τι για παράδειγμα LNG. Ωστόσο, υπάρχουν σημαντικά ζητήματα ασφάλειας που πρέπει να αντιμετωπιστούν όταν συζητείται η αμμωνία ως πιθανό θαλάσσιο καύσιμο του μέλλοντος, με το πιο σημαντικό να είναι η υψηλή τοξικότητά της.
Τα πλοία είναι επίσης εξοπλισμένα με σήμανση IHM για ασφαλή ανακύκλωση. Το IHM είναι μια λίστα που παρέχει πληροφορίες για το πλοίο για τα πραγματικά επικίνδυνα υλικά που υπάρχουν στο πλοίο, τη θέση τους και τις κατά προσέγγιση ποσότητες. Με αυτόν τον τρόπο, τα πλοία πληρούν τις απαιτήσεις τόσο του κανονισμού της ΕΕ για την ανακύκλωση πλοίων (EU SRR) όσο και της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ (HKC) για τη βιώσιμη ανακύκλωση πλοίων.
Επί του παρόντος, η Capital εκμεταλλεύεται ένα στόλο 39 δεξαμενόπλοιων, συμπεριλαμβανομένων 12 VLCC, 15 Aframaxes, 11 δεξαμενόπλοια μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου MR/Handy και 1 μικρό δεξαμενόπλοιο συνολικής χωρητικότητας 5,95 εκατομμυρίων τόνων περίπου. Διαχειρίζεται επίσης διάφορους τύπους και μεγέθη πλοίων στο τμήμα μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου και εμπορευματοκιβωτίων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr