Το πλοίο μεταφοράς τσιμέντου, Xing Shun No. 1, που κατασκευάστηκε το 2014, επάνδρωσε 20 ινδονησιακά μέλη του πληρώματος. Η τραγική μέρα ξεκίνησε το πρωί αφού η τροπική καταιγίδα Nalgae προκάλεσε υψηλά κύματα που χτύπησαν το πλοίο ενώ ήταν αγκυροβολημένο. Τρία από τα μέλη του πληρώματος υπέστησαν τραύματα στο κεφάλι και τη γάμπα, ένας υπέστη κάταγμα του μηριαίου οστού και ένας τραυματίστηκε στο πρόσωπο. Στη συνέχεια μεταφέρθηκαν με ελικόπτερο σε τοπικό νοσοκομείο για νοσηλεία.
Ώρες αργότερα, στις 3.10 μ.μ. (τοπική ώρα), οι υπόλοιποι 17 ναυτικοί ενημέρωσαν το Λιμενικό ότι θα εγκατέλειπαν το πλοίο καθώς φαινόταν να βυθίζεται μετά από βλάβη του κινητήρα.
Οι αρμόδιες αρχές αναφέρουν ότι και οι 17 άνδρες επιχείρησαν να απομακρυνθούν με σωσίβιες σχεδίες, ωστόσο έπεσαν στο νερό λόγω της καταιγίδας. Ένα διερχόμενο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της Evergreen, 2.851 TEU Ever Birth, έσωσε πέντε μέλη του πληρώματος από το νερό.
Το Xing Shun No. 1 βυθίστηκε στις 20.45 (τοπική ώρα) την ίδια μέρα, 26 χιλιόμετρα από την ακτή Changhua. Το προσωπικό της Ακτοφυλακής της Ταϊβάν βρήκε δύο κενές σωσίβιες σχεδίες να επιπλέουν κοντά στην περιοχή όπου κατέρρευσε το πλοίο, προκαλώντας φόβους για τα αγνοούμενα μέλη του πληρώματος. Δύο περιπολικά έχουν αποσταλεί για να βοηθήσουν στον εντοπισμό των αγνοουμένων ναυτικών, ενώ τα κοντινά πλοία κλήθηκαν να παρακολουθούν. Ωστόσο, η καταιγίδα δυσχεραίνει τις προσπάθειες διάσωσης.
Τα δεδομένα παρακολούθησης πλοίων Sea-Web της S&P Global δείχνουν ότι το Xing Shun No. 1, που ανήκει στην κινεζική Jin Shun Maritime, είχε αναχωρήσει από το λιμάνι Cai Lan του Βιετνάμ, μεταφέροντας τσιμέντο. Το πλοίο έφτασε στο Taichung την ημέρα που συνέβη η τραγωδία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr