Την περασμένη εβδομάδα, ο Bill Bryant μίλησε σε Σιγκαπούρη, όπου συζητήθηκαν οι επερχόμενες τάσεις ανεφοδιασμού καυσίμων.
Οι περισσότερες συζητήσεις για τα μελλοντικά καύσιμα περιστρέφονται σε μεγάλο βαθμό γύρω από τα τεχνικά τους διαπιστευτήρια και τις επιδόσεις τους, αλλά αυτό είναι στην πραγματικότητα μόνο ένα μέρος της πρόκλησης, είπε ο Bryant. Πρόσθεσε ότι η επεκτασιμότητα και η οικονομική βιωσιμότητα ολόκληρης της αλυσίδας εφοδιασμού παραγωγής και των logistics είναι πιο σημαντικές.
Εξήγησε περαιτέρω ότι πολλά καύσιμα απαιτούν εξειδικευμένο εξοπλισμό ή πρόσθετες διαδικασίες χειρισμού για να μπορέσουν να χρησιμοποιηθούν. Σημειώθηκε επίσης ότι ενδέχεται να απαιτούνται διαφορετικές λύσεις για μικρότερα πλοία, λαμβάνοντας υπόψη πόση χωρητικότητα φορτίου μπορεί να χρειαστεί να χαθεί για την αποθήκευση ενός συγκεκριμένου καυσίμου.
Ο Μπράιαντ ανέφερε το έργο που επιτελέστηκε από το Παγκόσμιο Κέντρο Ναυτιλιακής Απανθρακοποίησης (GCMD) που εδρεύει στη Σιγκαπούρη, το οποίο εξετάζει όλες τις πτυχές του χειρισμού και της διαχείρισης των καυσίμων.
Ο Bryant κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η βιομηχανία πρέπει να συνεχίσει να εξετάζει πολλαπλές οδούς για να αξιολογήσει «πιο πράσινες» επιλογές καυσίμων πλοίων, επειδή τα προτιμώμενα καύσιμα του μέλλοντος δεν έχουν ακόμη προσδιοριστεί.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr