Η έκθεση, με τίτλο «Testing Times» εκτιμά ότι άνω του ενός εκατομμυρίου μετρικών τόνων καυσίμων εκτός προδιαγραφών ή μη συμμορφούμενων καυσίμων εντοπίζονται κάθε χρόνο, κοστίζοντας στους διαχειριστές πλοίων μεταξύ $27.000-$50.000 ανά περιστατικό.
Η έκθεση τονίζει επίσης τον αριθμό των παραγόντων που έχουν κάνει την αγορά επιρρεπή σε σοβαρά ζητήματα, όπως η κρίση Ρωσίας/Ουκρανίας, η απάτη και η διαφθορά, η έλλειψη διαφάνειας της εφοδιαστικής αλυσίδας και η κλιματική αλλαγή.
Ο Matthew Kenney, Διευθυντής Έρευνας και Συμβουλευτικής στο Thetius δήλωσε:
«Τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν σε αυτήν την έκθεση απεικονίζουν μια ανησυχητική εικόνα για τους χειριστές πλοίων που αντιμετωπίζουν αυξανόμενο κόστος και κίνδυνο από μολυσμένα καύσιμα, ενώ αντιμετωπίζουν πολλές άλλες προκλήσεις. Σημαντικά κενά παραμένουν εκεί όπου οι ευκαιρίες για κακής ποιότητας και εκτός ποσότητας παραδόσεις καυσίμων μπορούν να αποκτήσουν και να διατηρήσουν μια βάση».
Ο Andrew Shaw, Διευθύνων Σύμβουλος της Συμβουλευτικής Υπηρεσίας Fuel Oil Bunker της LR (FOBAS) δήλωσε: «Αυτή η νέα έρευνα που διεξήχθη από τον Thetius υπογραμμίζει τα ζητήματα που αφορούν την ποιότητα των καυσίμων και τη σημασία των δοκιμών σε μια εποχή μόλυνσης και νέων μικτών προϊόντων που θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια του πληρώματος, του περιβάλλοντος και της προστασίας του σκάφους ως περιουσιακό στοιχείο.
Λόγω των μεταβαλλόμενων κανονισμών, των τεχνολογιών και των κινήσεων της αγοράς που προκαλούνται από γεωπολιτικά γεγονότα, δεν υπήρξε ποτέ πιο σημαντικός χρόνος για τους φορείς εκμετάλλευσης να διασφαλίσουν ότι λαμβάνουν αξιόπιστες συμβουλές και εποπτεία σχετικά με τις προμήθειες και τις λειτουργίες ανεφοδιασμού καυσίμων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr